آخرین تغییر و تحولات در محیط زیست

حکم عیسی کلانتری برای تصدی گری سازمان محیط زیست هفته گذشته به وسیله رئیس جمهور امضا شد و او رسماً در تاریخ دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه به جای معصومه ابتکار وارد سازمان محیط زیست در پارک پردیسان شد.

وی تاکنون سه انتصاب در سازمان محیط زیست انجام داده است.  

سرپرست حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست تعیین شد

با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، محمدسعید صافی گلپایگانی به سمت مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست منصوب شد.

 عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در نخستین روز آغاز به‌کار در پردسان و در اولین انتصاب خود ، محمد سعید صافی گلپایگانی را به سمت مشاور و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد.

مشخص شدن معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست

رئیس سازمان محیط زیست در حکمی، کریم شافعی را به سمت معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد؛ عیسی کلانتری همچنین سید محمد مجابی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

عیسی کلانتری؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در احکام جداگانه ، کریم شافعی را به سمت  معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس این سازمان و با تقدیر از زحمات و تلاشهای سید محمد مجابی ، وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

کریم شافعی متولد 1340 در شهر مرند، وکیل پایه یک دادگستری مرکز و دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت است؛ نماینده دوره سوم و هفتم مردم مرند در مجلس شورای اسلامی، نماینده نخست وزیر در وزارت کشور، معاون فرمانداری تهران، مشاور دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور،  مشاور حقوقی و امور بین الملل وزیر کشاورزی، رئیس سازمان امور اراضی کشور،  مشاور حقوقی شهردار تهران و عضو مجامع عمومی بانکهای کشور از جمله مسئولیتهای مهم کریم شافعی در گذشته است .

تغییر معاونت محیط طبیعی سازمان محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی حمید ظهرابی را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.

عیسی کلانتری در سومین حکم خود پس از تصدی ریاست سازمان حفاطت محیط زیست، حمید ظهرابی مدیرکل فعلی محیط زیست استان اصفهان را به سرپرستی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.

حمید ظهرابی متولد سال 1352 در ممسنی با 21 سال سابقه خدمت و دارای مدرک کارشناسی ارشد محیط زیست از دانشگاه اهواز است .

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، معاون مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس از جمله مسئولیتهای پیشین حمید ظهرابی است.