به گزارش برنا: هر کارواشی برای خود قاعده و قانون خاص خود را دارد و برخی موسسات، ماشینهای با قیمت بالای ۵۰ میلیون را میشویند و مثلا روی ماشین ۲۰۶ کار نمیکنند.
از جمله شغل‌هایی که یکجورهای امروزی است و از طریق آگهی‌ها به افراد توصیه شده و عنوان می‌شود کاری پر سود و عالی به شمار می‌رود، کارواش بخار است! آگهی دهنده‌ها مدعی‌اند روزی ۱۰۰ هزار تومان به بالا درآمد خواهید داشت و با این کار درآمدی بالای ۵ میلیون تومان دارید.


مسوول این آگهی که شماره تماس خود را در تبلیغات درج کرده، در پاسخ به خبرنگار برنا می‌گوید: دستگاه در سه وزن و اندازه با قیمت های ۷،۱۰ و ۱۱/۵ میلیون تومان به فروش می رشد و تولید خودمان است و تا یک سال گارانتی دارد. به تازگی کوچکترین دستگاه را به همدان فرستاده‌ام؛ از مواردی که در حین کار با این دستگاه - دستگاه ارزان تر - باید رعایت کنید این است که بعد از بخارشویی هر ماشین، فرصتی ۵ الی ۱۰ دقیقه ای به دستگاه بدهید تا بخار لازم را تولید کند. برای مکان این کار هم نیاز به فضای گسترده ای نیست می‌توانید از فضایی به اندازه دو ماشین با درب‌های باز استفاده کنید.

مسوول یکی از کارواش‌های تهران توضیح می‌دهد: ما نه با آب کار می‌کنیم و نه با بخار و هزینه شست‌وشو مثلا برای ماشین ۲۰۶،۵۵ هزار تومان می‌شود. بخار کثیفی‌ها را شل می‌کند و چرک و کثیفی به خورد ماشین رفته و چرک روی آلودگی‌های بعدی خود را کثیف‌تر هم نشان می‌دهد، در صورت شست و شو با آب هم لک به وجود می‌آید، ما موادی را استفاده می‌کنیم تا کثیفی را از بین برده و بعد به وسیله دستگاهی این آلودگی‌ها را از ماشین‌تان بیرون می‌آوریم.


جالب اینجاست که هر کارواشی برای خود قاعده و قانون خاص خود را دارد و برخی موسسات، ماشینهای با قیمت بالای ۵۰ میلیون را میشویند و مثلا روی ماشین ۲۰۶ کار نمیکنند.