اعلام اسامی اعضای شوراهای شهرستان‌های تهران، ری و شمیرانات

 در جریان دومین جلسه شورای شهر تهران در دوره پنجم تعیین نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستان‌های تهران، ری و شمیرانات در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت. انتخاب نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستان تهران نخستین دستور جلسه اعضا بود که به ترتیب مرتضی الویری با 17 رای، حسن رسولی 16 رای و شهربانو امینی با 13 رای به عنوان نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستان تهران انتخاب شدند.

انتخاب نمایندگان شورای شهر تهران در شورای شهرستان ری، موضوع بعدی جلسه امروز شورا بود که در ادامه حسن خلیل‌آبادی با کسب 19 رای، ناهید خداکرمی 15 رای و حجت نظری با کسب 14 رای به عنوان نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستان ری انتخاب شدند.

در ادامه انتخاب نمایندگان شورای شهر تهران در شهرستان شمیرانات در دستور کار قرار گرفت و در این بخش نیز الهام فخاری، احمد مسجدجامعی، محمدجواد حق‌شناس، سیدابراهیم امینی، مجید فراهانی، محمود میرلوحی کاندیدای حضور در شورای این شهرستان بودند که در نهایت مسجدجامعی با کسب 12 رای و الهام فخاری نیز با 12 رای به عنوان دو عضو شورای شهر تهران در شهرستان شمیرانات انتخاب شدند و با توجه به مساوی بودن رای‌های نفر سوم مجید فراهانی و محمدجواد حق‌شناس بار دیگر رای‌گیری بین این دو عضو انجام گرفت و نهایتا مجید فراهانی با 15 رای به عنوان سومین نفر اعضای شورای شهر تهران در شهرستان شمیرانات انتخاب شد.