دستگیری عامل قتل مرد 48 ساله در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده چند نفر مظنون را در استان قزوین و یکی از استان های شمالی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی اظهارکرد: در بازجویی فنی ماموران یکی از مظنونان، به قتل مرد 48 ساله توسط یکی از دوستانش با شلیک تیر به وسیله اسلحه شکاری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: کارآگاهان بلافاصله فرد مورد نظر را در شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزلش نیز یک قبضه اسلحه شکاری کشف و متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام مسئول گفت: متهم در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به قتل باغدار آبیکی اعتراف و بیان کرد که با مقتول اصلا اختلافی نداشته و وی را به پیشنهاد دوستش که از بستگان مقتول بوده، با اسلحه شکاری به قتل رسانده است.

محمودی با اشاره به اینکه طبق اظهارات متهمان، علت وقوع جنایت اختلاف بر سر آب و زمین کشاورزی بوده است، تصریح کرد: متهم به قتل و یکی از بستگان مقتول به خاطر معاونت در قتل، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.