درخواست سالاری برای دیدار اعضای شورای شهر و شهردار با مقام معظم رهبری

محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ابلاغ حکم نجفی شهردار تهران از سوی وزیر کشور، اظهار داشت:با توجه به این حکم درخواست داریم که هیئت رئیسه شورا نامه‌ای را برای ملاقات اعضای شورا و شهردار و همکاران وی با مقام معظم رهبری تهیه و به دفتر ایشان ارسال کنند.

وی افزود: بدون شک این جلسه می‌تواند برای مدیریت شهری در آغازین روز شورای پنجم موثر باشد چراکه می توانیم بر اساس منویات مقام معظم رهبری کارهای خود را تاثیرگذار تر انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری وتجریش گفت: مدیریت شهری می تواند در راستای منویات ایشان اقدامات لازم را در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان انجام دهد.

سالاری به نامه روز گذشته رئیس جمهور به شهردار تهران اشاره کرد و گفت: مراتب تبریک آقای روحانی به نجفی در نوع خود بی‌نظیر بود، اگرچه پاسخ نجفی به رئیس‌جمهور نیز می‌تواند برای شورای پنجم و مدیریت شهری یک فرصت مغتنم برای تعامل بیشتر باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که همکاری دولت و مدیریت شهری همچنان به خوبی ادامه داشته باشد.

سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در پی اظهارات سالاری و با اشاره به درخواست مطرح شده گفت: قبل از آغاز کار رسمی شورای پنجم، الویری درخواستی را از دفتر مقام رهبری برای دیدار با ایشان مطرح کردند که در آن مقطع اعلام شد که پس از آغاز به کار رسمی شورای پنجم این موضوع اتفاق خواهد افتاد، به همین منظور ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم که هرچه سریعتر فرصتی فراهم شود تا اعضا شورای شهر و شهردار تهران بتوانند با مقام معظم رهبری دیدار و از رهنمودهای ایشان استفاده کنند.