ازدحام فیلیپینی‌ها برای خوردن همبرگر +تصاویر

پس از آنکه یک رستوران زنجیره‌ای اعلام کرد یک نوع از همبرگرهای خود را با 95 درصد تخفیف به فروش خواهد رساند، هزاران نفر از ساکنان شهر مانیل – پایتخت فیلیپین – به سوی شعبه‌های آن هجوم بردند. این در حالی است که این همبرگر با این بهای فروش تنها به 80 نفر نخست در هر صف در نظر گرفته شده بود.

شاهدان عینی از ازدحام و همهمه مردم برای خرید همبرگر 15 سنتی خبر داده اند.

ویدیوهایی که در فضای مجازی منتشر شده است، صدها نفر را نشان می‌دهد که در تلاش برای رسیدن به این فروشگاه هستند و به گروهی خشمگین شباهت دارند که گویی قصد دارند این رستوران زنجیره‌ای را به آتش بکشند.

همبرگر

این همبرگر در روزهای عادی، به قیمت 2 دلار و 84 سنت به فروش می‌رسد. به این ترتیب، بهای 15 سنتی این همبرگر، تخفیف 95 درصدی آن را نشان می‌دهد. این رستوران زنجیره‌ای این تخفیف را به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس خود پیشنهاد کرده است.

با این‌حال، از آنجا که این رستوران تخفیف خود را تنها برای 80 نفر نخست در نظر گرفته بود، مردم برای رسیدن به صندوق‌های این فروشگاه از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

برخی از مشتریان این همبرگر از نرده‌های فروشگاه بالا رفتند. برخی دیگر نیز به فریاد و کنار زدن افراد دیگر از سر راه خود مشغول بودند.

همبرگر

یکی از مشتریان این فروشگاه که شاهد هجوم مردم بوده است، گفت: «هنگامی که مردم را در حال دویدن و فریاد زدن دیدم، نظرم تغییر کرد.» وی افزود شرایط در حال رسیدن به سر حد «خطر» بوده است.

این همبرگر که مسبب چنین واکنشی از جانب مردم شده است، «آلتیمت برگر» نام دارد و مملو از گوشت گاو و پنیر است.