اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات آخرهفته در محور‌های مواصلاتی استان، محدودیت ترافیکی در این محور‌ها از امروز (چهارشنبه) ۸ شهریور ماه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۸ شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ شهریور ماه از محورهای"کندوان- هراز، سوادکوه" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان، اظهار داشت: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور "کرج – چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۰ شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۱ شهریورماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۱ شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود

قدمی همچنین به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تریلی در محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۲ روز جمعه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۲ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از " آب اسک" به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: در محور "سوادکوه" تردد کلیه تریلی‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.