افتتاح اولین باشگاه مثبت شمیرانات در جهت مقابله با ایدز

اولین باشگاه مثبت شمیرانات در جهت مقابله با ایدز و کمک به بیماران مبتلا در فرحزاد افتتاح شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اولین باشگاه مثبت با حضور گلاره مستشاری نماینده دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل ، شمس معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان تهران ، ناجی یلالی مدیر بهزیستی شمیرانات، ، حسینی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 2 و تعداد دیگری از مسئولان در مرکز نسیم مهرآفرین محله فرحزاد افتتاح شد.

باشگاه مثبت از سازمانهای غیر دولتی با فعالیت غیر انتفاعی و داوطلبانه در جهت رفاه و خدمات عمومی به انجام فعالیت می پردازد و وظیفه اصلی باشگاه مثبت  ارائه خدمت به بیماران اچ آی وی مثبت و در دسترس قرار دادن خدمات درمانی و اجتماعی به آنان است.

یلالی در حاشیه افتتاح اولین باشگاه مثبت در سطح شمیرانات ضمن تشکر از حضور و همدلی همه مسئولین حاضر در مراسم به جهت حسن احساس مسئولیت در همراهی و حمایت از سازمان بهزیستی در تحقق اهداف سازمان و بهره مندی مردم گفت:  هدف از تاسیس این باشگاه ارائه خدمت به آحاد جامعه در مسیر پایین آوردن نرخ رشد و توقف روند ابتلا به بیماری اچ آی وی مثبت می باشد، که در این راستا باید فرهنگ سازی و آگاهی رسانی گسترده و به موقع و قابل دسترس ارائه شود .

وی گفت : افرادی که دچار اعتیاد تزریقی، رفتارهای پرخطر ،فقر اقتصادی ،عدم حمایت(نداشتن شبکه حمایتی مانند معتادان پر خطر خیابانی)، و سایر اقشار آسسیب پذیر می توانند از خدمات این باشگاه استفاده کنند.

خاطر نشان می شود مرکز نسیم مهرآفرین مرکز گذری کاهش آسیب سوء مصرف مواد مخدر است که به بیماران منطقه خدمات رسانی میکند.

این باشگاه در نزدیکی دره فرحزاد واقع در بلوار امام زاده قرار دارد.