لزوم برنامه ریزی صحیح برای هزینه کرد شهرداری تهران

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مهمترین چالشی که هم اکنون در شهر تهران وجود دارد، اظهار داشت: موضوعاقتصاد شهری مهمترین چالشی است که در حال حاضر در شهر تهران با آن مواجه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات و محدودیت های جدی در حوزه منابع مالی و درآمدهای شهرداری تهران داریم که باید به صورت دقیق آن را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در گزارش های مختلفی که از سوی معاونان و مدیران شهری به ما می رسد شاهد این هستیم که شهرداری تهران در حوزه های مختلف هزینه هایی را بدون اینکه مسئولیت داشته باشد، صرف کرده،گفت:این موضوع به فرهنگ و رویه تبدیل شده و باعث شده که به عناوین مختلف از محل اخذ عوارض به صورت رایگان خدماتی را ارائه دهیم.

سالاری ادامه داد: فضاهای عمومی، معابر، میادین و فضاهای باز شهر تهران در تملک شهرداری تهران است به همین منظور معتقدیم که باید در روزهایی مانند عید قربان که عرضه و تقاضا وجود دارد با مدیریت صحیح و رضایت مشتریان از این محل ها کسب درآمد داشته باشیم.

وی گفت: بدون تردید در همه این سالها هزینه های گسترده در شهر تهران انجام شده که باید با برنامه ریزی صحیح برای آن تدبیری اندیشیده شود.