تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بازی فوتبال ایران و سوریه

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت؛ در رابطه با محدودیت های ترافیکی در اطراف استادیوم آزادی برای برگزاری فوتبال تیم ملی ایران و سوریه اظهار داشت: طبق معمول برگزاری تمام بازی های فوتبال به ویژه بازی های تیم ملی در اطراف استادیوم آزادی تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در معابر منتهی به استادیوم آزادی از جمله آزادراه تهران_ کرج و همت محدودیت هایی برقرار است و تماشاگران توجه داشته باشند که پارک خودرو در رینگ اصلی استادیوم ممنوع است و در صورت پارک خودرو، وسیله نقلیه آن ها به پارگینگ منتقل می شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ادامه داد: پارکینگ استادیوم آزادی و پارکینگ خرگوش دره برای پارک خودروهای تماشاگران آماده شده است و به تماشاگران توصیه می شود تا حد ممکن از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو استفاده کنند.

سرهنگ عابدی گفت:پلیس راه آمادگی لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این بازی دارد و تا کنون در مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی هیچ محدودیت ترافیکی در نظر گرفته نشده است، اما در صورتی که تعداد تماشاگران در روز بازی بیشتر از حد انتظار باشد، امکان برقراری محدودیت های ترافیکی اطرف استادیوم وجود دارد.

وی تصریح کرد: قطعا نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به تعداد کافی اطراف استادیوم حضور دارند و از توقف های بی جا جلوگیری می کنند.