شهردا رتهران توجه ویژه ای به موضوع حفظ آب داشته باشد

 شهربانو امانی در جریان پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران در جلسه امروز شورا اظهار کرد: وی انسانی پاکدست و ساعی است و چشم مردم ایران به شورای شهر تهران و شهردار آن است.

وی تصریح کرد: قطعا شهردار تهران در انتصاباتش بیش از ما دغدغه خواهد داشت همانطور که حجت الاسلام سیدحسن خمینی در دیداری که با اعضای شورای شهر تهران داشتند، به این موضوع اشاره کرد که نباید افرادی که حتی شائبه کوچکترین مباحث مالی در شهرداری دارند به کار گرفته شوند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه مردم ایران در شرایط بسیار بدی در خصوص آب به سر می‌برند و سفره‌های زیرزمینی کشور خالی شده است.

امانی از شهروندان تهرانی درخواست کرد توجه ویژه‌ای به مصرف آب داشته باشند و خود را از نگهبانان آب تهران بدانند.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید توسط پیمانکاران شهرداری مورد توجه قرار بگیرد ارائه آموزش‌های لازم برای آبیاری پارکها و بوستانهاست که متأسفانه هم اکنون این آب برای محوطه و کاشی‌های بوستان ها استفاده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: براساس شرایط می‌توانیم 20 درصد از آب سفره های زیرزمینی را استفاده کنیم اما امروز 110 درصد از آبهای سفره‌های زیرزمینی خالی شده است.

امانی اضافه کرد: من از این فرصت استفده می کنم و از شهردار تهران می‌خواهم که در مراسم سوگندنامه خود توجه ویژه ای به موضوع حفظ آب داشته باشد و در طول مدیریت شهری خود آن را به عنوا ن یک دغدغه بداند.