تاکید نجفی بر حضور بانوان در سطح معاونان و شهرداران مناطق

علی اعطا با اشاره به جزئیات جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران با محمدعلی نجفی شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه بلافاصله پس از اتمام ششمین جلسه شورا در طبقه اول ساختمان شورا برگزار شد. 

وی تصریح کرد: این جلسه با محوریت فرایند انتصابات در شهرداری تهران برگزار شد و اعضای شورای شهر نکاتی را مطرح و شهردار نیز مطالبی را ارائه کرد. 

اعطا افزود: در این جلسه به نحوه انتصابات در آینده اشاره شد که به چه شکلی انجام بگیرد. 

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز در خصوص چند نکته که مورد دغدغه اعضای شورا و شهردار تهران بود، بحث و تبادل نظر شد و از آن جمله می‌توان به حضور بانوان در سطح معاونان، شهرداران مناطق اشاره کرد.

وی افزود: شهردار تهران نیز در این جلسه استفاده از وضعیت جوانان و جوانگرایی در مدیریت شهری و همچنین در رابطه با حضور بانوان در سطح مدیریت شهری صحبت‌هایی را ارائه کرد.

اعطا گفت: در جلسه امروز شهردار تهران نیز بر استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در شهرداری تهران تاکید کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرایند انتصابات در آینده تغییر خواهد کرد و از نظر اعضا استفاده خواهد شد یا خیر، گفت: ما از ابتدا هم قرارمان با شهردار تهران این بوده است که در انتصابات مداخله نکنیم و در واقع نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنیم و بیشتر نظر مشورتی داشته باشیم. 

اعطا گفت: قاعدتا هیچ وقت در خصوص انتصابات شورا هیچ وقت دخالت نخواهد کرد و در واقع نظرات خود را به شهردار تهران به صورت مشورتی ارائه خواهد کرد و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

وی گفت: به طور طبیعی هر مدیر و مسئولی می‌تواند معاونین و زیرمجموعه‌های خود را انتخاب کند و شورا نیز برای پاسخگویی از بخش‌های مختلف پاسخ لازم را از شهردار تهران دریافت خواهد کرد.