هنرمندان، معلمان اخلاقی جامعه باشند

 سردارحسین رحیمی افزود: دکترین و راهبرد ما در مجموعه نیروی انتظامی تقویت دیدگاه جامعه محوری و مردم محوری است و تلاش ما بر این است که با تغییر رویکرد تهدید محوری به جامعه محوری با تکیه بر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مشکلات و آسیب های اجتماعی را مدیریت کنیم. 

وی با اشاره به اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم،  افزود: همه مردم در نگاه و منظر پلیس یکسان هستند و پلیس در خدمت رسانی به مردم قائل به هیچ گونه تبعیضی نیست و پلیس یار مهربان همه مردم است و برخورد سلبی پلیس تنها مشمول حال افراد خلافکاری است که کمتر از یک درصد افراد جامعه هستند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: هنرمندان از روحیه ای بسیار حساس و ظریف برخورد دارند و مسایل اجتماعی را با نگاه خاص خود رصد می کنند که می توانند به عنوان پلیسی افتخاری در مسایل اجتماعی و فرهنگی با پلیس همکاری خوب و فعالی داشته باشند. 

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه باید یاد و خاطره شهدا را همواره گرامی بداریم ، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک بزرگ مردانی است که بی هیچ انتظاری از همه دلبستگی های خود گذشتند و اجازه ندادند که ذره ای از خاک این کشور سهم اجانب شود از این رو باید تلاش کنیم که در فعالیت هایی که بر عهده ماست حرمت شهیدان  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تنها منادی اسلام ناب محمدی(ص) است را پاس بداریم. 

وی افزود: هنرمندان می توانند معلمان اخلاقی جامعه باشند و با رفتار و گفتار خود فرهنگ جامعه را تعالی بخشند و از سوی دیگر با هنرنمایی خود در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا می کند.

سردار رحیمی گفت: دل ما برای همه آحاد جامعه می تپد و بدانید که پلیس یار و یاور شماست؛  در ادامه این جلسه هنرمندان نیز ضمن قدردانی از تلاش های پلیس به ارایه نقطه نظرات خود  پرداختند.