تاکید شورا در به کارگیری جوانان در پست های مدیریتی شهرداری

افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش در خصوص انتقاد های اعضای شورای شهر به انتصابات اخیر نجفی در شهرداری تهران اظهار داشت:شهردار اختیار دارد که معاونان و تیم کاری خود را از بین افرادی که می تواند با آنها تعامل داشته باشد، انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه  اعتراض اعضای شورای شهر در مورد انتصابات شهردار در دو موضوع خلاصه می شود، گفت: یکی از مواردی که اعضای شورا به آن اعتراض داشتند، بکارگیری افراد بازنشسته در شهرداری است، همچنین برخی از اعضای شورا انتظار داشتند در جریان انتصاب برخی از گزینه های مهم شهرداری مانند انتصاب معاونان قرار بگیرند که در انتخاب چهار معاون شهردار این گفتگو ها با اعضای شورا کمتر انجام شد.

وی بیان کرد: برخی از اعضای شورا در جریان انتخاب معاونان قرار داشتند، اما مسایل در جلسه عمومی که تمام اعضای شورا و شهردار حضور داشته باشند، مطرح نشده بود.

وی با تاکید براینکه اعضای شورا از شهردار درخواست کردند که در پست های مدیریتی و مشاور بیشتر از جوانان و بانوان استفاده کند،ادامه داد:بکار گیری جوانان در شهردای یک مطالبه عمومی است که شهردار تهران هم پذیرای این موضوع بوده و قول داده حتما در دستور کار خود قرار بدهد.

حبیب زاده گفت:در حال حاضر دو نفر از مدیرانی که به تازگی در شهرداری منصوب شدند از جوانان هستند که باید آن را به فال نیک گرفت.