نجات کودک ۷ ساله را از دست گرگ‌ها

 سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی اصفهان گفت: ماموران واحد گشت کلانتری ۳۰ بخش محمد آباد شب گذشته حین گشت زنی در منطقه شرق اصفهان در بیابان‌های اطراف شهرستان ناگهان متوجه صدای عجیب چند گرگ شدند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله به سمت صدا حرکت کرده که در مسیر با پسر بچه‌ای گریان که در حال فرار از دست گرگ‌ها بود مواجه می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران بلافاصله این کودک را پس از انتقال به منطقه مسکونی به صورت سالم تحویل خانواده اش دادند.

یاردوستی خاطرنشان کرد: پدر این کودک به منظور آبیاری مزارع کودک اش را با خود به زمین کشاورزی برده و او را در اتاقک نگهبانی خوابانده و خود مشغول کار در زمین شده بود.

وی بیان کرد: کودک خردسال پس از ساعاتی از خواب بیدار و از اتاقک بیرون می‌رود و پس از اینکه خود را تنها می‌بیند، گریه کنان مسیر یک کیلومتری را در بیابان‌های اطراف به دنبال پدرش می‌گردد و سرانجام اسیر گرگ‌ها می‌شود که سرانجام ماموران پلیس به صورت معجزه آسایی با شنیدن صدای عجیب گرگ‌ها وی را از مرگ حتمی نجات می‌دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: وقتی پدر این کودک پس از حدود یک ساعت از آبیاری مراجعه و فرزندش را مشاهده نمی‌کند، هراسان برای پیداکردن فرزندش به جستجو می‌پردازد، اما موفق به یافتن کودک خود نمی‌شود.

یار دوستی ضمن تقدیر از عملکرد به موقع ماموران برای نجات جان یک انسان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان انسان هاست و به این مدال افتخار می‌کند.