پدری که فرزندش را با مقشه قبلی به قتل رساند+ عکس

با اعلام خبر به کلانتری 170 کهریزک بلافاصله مأمورین به آدرس اعلامی در منطقه قاسم آباد مراجعه و اقدام به دستگیری « ناصر . ن» ( 49 ساله ) کردند.

ناصر . ن در اظهارات اولیه به مأمورین گفت: ساعت 16:30 مورخه 23 شهریور 1396 فرزندم بنام مهدی (25 ساله) را با شلیک [ دو ] گلوله به قتل رساندم و جنازه‌اش را به داخل چاه انداختم و در این ساعت به خاطر عذاب وجدان اعتراف می کنم.

با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی و قاضی کشیک دادگاه کهریزک اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی کهریزک، تحقیقات جهت کشف جسد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

اظهارات تکمیلی متهم:

کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی با حضور در محل به تحقیق از متهم پرداختند.

ناصر. ن در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مهدی از حدود 13-12 سالگی خیلی عصبی شده بود تا اینکه طی سه یا چهار سال اخیر دیگر زورمان به او نمی رسید.

وی افزود: طی این مدت، مهدی بارها من، مادر و خواهرش را مورد ضرب و شتم قرار داده بود؛ حتی چندین بار با همسایگان و اهالی محل درگیر شده بود؛ ما با تمام این مشکلات ساختیم تا اینکه با شدت پیدا کردن آزار و اذیت های مهدی، حدودا دو ماه پیش به نیت کشتن مهدی اقدام به خرید یک قبضه اسلحه کمری کردم.

متهم گفت: روز جنایت ( 23 شهریور 1396 ) در یک ساختمان در حال ساخت و ساز که در آنجا کار می کردم، در حالیکه تمامی کارگران از ساختمان خارج شده بودند، مهدی را به سمت چاه [ ساختمان ] برده و دو گلوله به سمت او شلیک کردم؛ پس از کشتن مهدی، جنازه او را داخل چاه انداخته و در آن را پوشاندم.

کشف جسد:

با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، کارآگاهان به محل وقوع جنایت در یک ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت و ساز در منطقه شورآباد مراجعه کردند.

با هماهنگی و حضور تیم‌های آتش نشانی و پزشکی قانونی در محل، عملیات خارج کردن جسد در 30 دقیقه بامداد مورخه 26 شهریور 1396 آغاز و نهایتا جسد در ساعت 03:30 از داخل چاه 14 متری خارج شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و کشف اسلحه در محل ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت؛ جسد مقتول نیز جهت با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.