به گزارش ایرنا، همچنین محور لشكرك به فشم (محدوده كمرخانی) در استان تهران نیز به علت ریزش سنگ نیز تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات دریافتی از سامانه هوشمند ترافیک شمار در۶۰۳ محور مواصلاتی کشور، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع میزان تردد وسایل نقلیه در سطح جاده‌های کشور سه میلیون و ۷۸۹ هزار و ۹۶۰ مورد بوده است.

براساس این گزارش در مدت یادشده، سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع میزان تردد در محورهای مواصلاتی کشور ۲۰ درصد بوده است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ساعت اوج تردد بین ساعت ۱۶:۰۰الی۱۷:۰۰ با میزان تردد ۲۷۲ هزار و ۶۵۲ وسیله نقلیه و کمترین تردد بین ساعت ۰۶:۰۰ تا ۰۷:۰۰ به میزان ۱۳۳ هزار و ۷۰۵ وسیله نقلیه بوده است.

بنابراین گزارش، محورهای آزاد راه کرج - تهران(رفت و برگشت)، آزاد راه کرج - قزوین(رفت و برگشت)، محور آمل - بابل(رفت و برگشت)، محور قائمشهر - بابل و بزرگراه شیراز - مرودشت(رفت و برگشت) طی ۲۴ ساعت گذشته دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در میان محورهای مواصلاتی کشور بودند.

مرکز مدیریت راه های کشور به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با توجه به بارش باران و برف در برخی مسیرهای ارتباطی کشور و لغزندگی سطح راه ها به هنگام تردد، تجهیزات ایمنی زمستانی بخصوص زنجیر چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

مركز مدیریت راه های كشور همچنین اعلام كرد: هموطنان می توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب سایت مركز مدیریت راه های كشور به آدرس www.iran۱۴۱.ir و همچنین تماس با شماره تلفن های ۸۸۹۲۶۶۶۸ و ۸۴۴۹۸۶۶۶ و شماره پیامك ۱۰۰۰۱۴۱ جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبداء و مقصد (با وارد كردن كد تلفن مبداء، فاصله و كد تلفن مقصد) از آخرین وضعیت راه های كشور مطلع شوند.