رونمایی از دو اپلیکیشن شهید حججی

به گزارش افکارنیوز، رسول شکری مسئول مرکز رسانه‌های شبکه اجتماعی بسیج ضمن توضیحاتی درباره فضای بعد از شهادت شهید محسن حججی در رسانه‌ها، گفت: سازمان بسیج و سازمان فضای مجازی سراج تلاش زیادی در راستای فعالیت های رسانه ای مرتبط با شهید حججی داشته است که همزمان هم مجموعه‌های مختلف، محتوای خوبی تولید کردند و یکی از آن‌ها همین اپلیکیشن سازمان سراج است.

عالی زاده مدیر موسسه رستاک هنر هم چنین در ادامه این مراسم در مورد فرایند تولید نرم افزار سربلند که ساخته سازمان فضای مجازی سراج است، گفت: چندین کلیپ و محتوای خاص از شهید حججی پیدا کرده ایم که از عدد دویست به حدود ۲۰ مورد رسیدیم و سعی کردیم آن‌ها را گلچین کنیم البته همه محتوا را ارایه نکردیم، چون می‌خواهیم مطالب ادامه دار باشد و آن‌ها را به مرور منتشر کنیم. سعی کردیم مطالب کپی نباشند و همه تولید محتوا خودمان باشد.

اپیلیکیشن شهید حججی

در ادامه از اپلیکیشن سر بلند که طراحی شده از سوی سازمان فضای مجازی سراج است، رونمایی شد.

بخش محسن که به زندگی نامه شهید مربوط می‌شود

بخش یادش بخیر تعدادی از خاطرات شهید

قاب عکس حاوی یکی از گالری‌های منتشر شده و طرح‌های گرافیکی

مقتدا صحبت‌های رهبری در مورد شهید

گلبانگ صوت‌های مربوط به شهد

دل نگاره اشعار و دل نوشته هایی در مورد شهید

تماشاخانه قسمت فیلم‌ها

حرف آخر وصیت نامه شهید که از روی صوت شهید پیاده سازی شده

در ادامه مقداد زکی زاده مدیرعامل خبرگزاری دانا در مورد اپلیکیشن سر به راه گفت: بعد از شهادت شهید حججی خواستیم برای ماندگار شدن کار‌ها حرکتی کنیم و شروع کار کاملا دلی بود بعد که خروجی کار خوب دیده شد حس کردیم بهتر است کار بزرگتری برای شهید انجام دهیم از این رو از زندگی شهید تا گفت و گو با خانواده او تحقیقاتی را آغاز کردیم و توانستیم بخش هایی از آن را در نرم افزار «سر به راه» ارائه کنیم.

در ادامه از نرم افزار سربه راه رونمایی شد.

زکی زاده در مورد سربلند هم گفت: نرم افزار سر به راه هم بخش‌های مختلفی دارد و چون تولید محتوا زیاد بود مجبور شدیم پیام‌های کوتاه به مخاطب برسانیم.

اپلیکیشن سر به راه دارای موارد زیر است:

استیکرهای شهید حججی قابل استفاده در تلگرام

مداحی شامل ده قطعه صوتی و تصویری

زندگی نامه شهید حججی

وصیت نامه شهید حججی

گالری تصاویر شهید شامل ۲۵ تصویر

فیلم‌ها

شهادت روایت شهادت حججی از زبان سردار سلامی و بقیه فرماندهان

آخرین اخبار که با کلیک بر روی آن به صفحه شهید حججی در خبرگزاری دانا وصل می‌شوند

۸ فیلم و نوا و آهنگ

دست نوشته‌های شهید

صدا‌ها که شامل قسمتی از وصیت نامه شهید با صدای خودش است.

هم چنین پخش زنده مراسم تشییع در اپلیکیشن سر به راه موجود است که با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۷۷۲۳، لینک دانلود برای مخاطب فرستاده می‌شود.

هم چنین سازمان فضای مجازی سراج پخش زنده اینترنتی از تشییع شهید خواهد داشت و بازی تک تیرانداز که در مورد شهید حججی است نیز به زودی رونمایی می‌شود. اپلیکیشن سر به راه و سربلند را از مارکت‌های اندرویدی می‌توانید دانلود کنید.

اپیلیکیشن شهید حججی

اپیلیکیشن شهید حججی