پدیده مشتری فروشی در پیتزا فروشی های پایتخت+ عکس

 رکود در چند سال گذشته، دیگر تنها مربوط به برخی از واحد‌های صنفی و صنعتی نیست بلکه تبدیل به پدیده‌ای شده که به سمت بیشتر فعالان اقتصادی در حال حرکت و آن‌ها را نیز درگیرکرده است.

فعالان اقتصادی برای ر‌هایی از این گرداب تلاش فراوانی کرده و برای رونق کسب‌وکار خود دست به ابتکار عمل زده و اقدامات مثبت و حتی منفی در این راستا انجام می‌دهند.

در این آگهی اشاره شده است که چهار خط تلفن یک پیتزافروشی با فروش ماهیانه ۵۰ میلیون تومان به قیمت ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ بنابراین گزارش منظور از فروش خطوط تلفن یک پیتزافروشی، تعطیلی احتمالی یک واحد اجاره‌ای است که به‌کرات در شهری مانند تهران مشاهده می‌شود و توانایی پرداخت اجاره بهای چند ده میلیون تومانی مکان استقرار خود را ندارند.

از طرفی رکود حاکم بر بازار ممکن است باعث شود که برخی از فعالان اقتصادی برای ر‌هایی از این مشکل و جلب مشتری بیشتر اقدام به خرید این خطوط تلفن بکنند تا به نحوی خود را از شرایط موجود برهانند؛ بنابراین گزارش در این معامله ظاهراً قانونی، حقوق مشتریان یا همان مصرف‌کنندگان دیده نشده است و فریب داده می‌شوند. در این شرایط مشتریان به خاطر اعتماد و اقبالی که نسبت به واحد قبلی داشته‌اند، بدون اطلاع از ارائه خدمات از واحد جدید، خرید می‌کنند.

 فروش مشتری در پیتزا فروشی‌های تهران +عکس