آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و افزایش حجم سفر همزمان با نزدیک شدن به روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور کرج چالوس از ابتدای این محور تا کیلومتر 5 این جاده هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده گزنک و تونل تکاور، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه باند شمال آزادراه تهران کرج و کرج قزوین نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است افزود: گزارش‌های همکاران ما نشان می‌دهد ترافیک در محورهای قم، شریف‌آباد، گرمسار و قزوین زنجان نیز پرحجم بوده و تردد در این محورها به صورت پرحجم جریان دارد.

رحمانی با تاکید بر افزایش بار ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی گفت: با توجه به اینکه برخی از هموطنان برای برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان قصد عزیمت به شهرهای خود را دارند، شاهد بار ترافیکی در محورهای اصلی کشور هستیم و توصیه می‌کنیم با توجه به این افزایش بار ترافیکی، از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و دقت رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی گیلان و جاده‌های غرب استان مازندران گزارش شده است و این در حالی است که در محدوده هزارچم در محور چالوس نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید باعث کندی حرکت خودروها شده است.