اعتماد مردم به ناجا رو به افزایش است

 سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارداشت: ارتباط فرماندهان با نمایندگان ولی فقیه در استان ها باید در حد اعلاء باشد و حمایت های این عزیزان قطعا برای همکاران ما دلگرم کننده است.

وی افزود: استان البرز جزء استان های اولویت دار و در رده دوم و سوم ما از لحاظ موضوعات آسیب های اجتماعی قرار دارد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه استان البرز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی ایران کوچک گفت: این استان به دلیل وجود مردم با زبان ها و فرهنگ های مختلف حساسیت و سختی خودش را دارد و از بعدکاری باید با قوت و توان بیشتری کارها دنبال شود.

وی، ابراز رضایت مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی را افتخاری بزرگ برای فرماندهان و کارکنان ناجا دانست و گفت: تمام تلاش ما ارتقاء در جهت به سرانجام رساندن و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال اعتماد مردم نسبت به پلیس افزایش پیدا کرده و این یعنی افزایش مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با اجرای طرح ها و برنامه ها به صورت شبانه روزی در راستای ارتقاء امنیت و آرامش مردم تلاش می کند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون در وضعیت امنیتی مطلوبی به سر می بریم .