نوزادی که در آمبولانس متولد شد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس 115 پایگاه 2 شهری دوگنبدان متولد شد.

جلال پورانفرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این نوزاد سومین فرزند مادر 36 ساله اهالی روستای باباکلان گچساران است.

وی بیان کرد: درپی تماس تلفنی مبنی بر وضعیت نامناسب مادر باردار یک دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین‌های پایگاه 2 شهری دوگنبدان به محل اعزام شد.

پورانفرد تصریح کرد: شرایط مادر به شکلی بود که امکان انتقال آنی به بیمارستان وجود نداشت.

رئیس مرکز حوادث  و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حال مادر و نوزاد خوب گزارش شده گفت: آنها برای ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل شدند.

پوران فرد همچنین از نجات جان سه مصدوم حوادث روز پنجشنبه شهرستان‌های گچساران و باشت با امداد هوایی خبر داد.

وی تصریح کرد: در حادثه  سقوط  یکی از شهروندان باشتی از کوه مله برفی پس از امداد و نجات اولیه از سوی امدادگران باشت نیروهای اورژانس هوایی گچساران به محل حادثه اعزام و مصدوم را به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در عملیات امدادرسانی دیگری 2 سرنشین یک خودروی پیکان‌بار که به علت سانحه رانندگی مصدوم شدند با امداد هوایی نجات یافتند.

آمبولانس

وی ابراز کرد: اورژانس هوایی گچساران به علت بسته بودن مسیر بی‌بی حکیمه (س) برای طرح عمرانی مصدومان را با امداد هوایی به بیمارستان منتقل کردند.

شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.