شروع ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت 20 امشب از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سال 96 از امروز (یک شنبه 23 مهر 96) تا روز یک شنبه (30 مهر 96) برای ثبت‌نام فرصت دارند.

*شرایط ثبت‌نام

هر داوطلب براساس علاقه فقط می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت‌نام و در امتحان شرکت کند.

داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیک آنها فعال است، از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت مبلغ 70 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام کنند.

 مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود. مسئولیت صحت تمام مندرجات تکمیل شده در فرم تقاضانامه ثبت‌نام برعهده داوطلب است.

پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچگونه تغییری در فرم ثبت نام امکان پذیر نیست بنابراین داوطلبان باید در تکمیل آن باید دقت کافی را داشته باشند و اگر مشخص شود که داوطلب حقایق را پنهان کرده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما نیست در هر مرحله ای از آزمون از جمله ثبت‌نام شرکت در آزمون پذیرفته‌شدن و حین تحصیل در دانشگاه محروم خواهد شد.

*زمان توزیع کارت اینترنتی برگزاری آزمون

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سال 96 روز جمعه 8 دی ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است که از روز چهارشنبه 6 دی ماه تا روز پنج شنبه 7 دی ماه 96 با مراجعه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره کارشناسی توصیه می‌شود که داوطلبان معدل خود را با توجه به توضیحات دفترچه راهنما با دقت درج کنند.

اگر داوطلبان از طریق کافینت اقدام به ثبت‌نام می‌کنند تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصا انجام دهند یا بر انجام امور مربوط نظارت مستقیم داشته باشند.

داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی را نزد خود نگه دارند.