با بهترین پارک مجسمه دنیا بیشتر آشنا شوید
  اغلب تماشای هنر را به عنوان یک تجربه داخلی و حرکت در موزه‌ها و گالری‌ها و تماشاینقاشی و مجسمه در نظر می‌گیریم. اما برخی از بهترین آثار هنری را می‌توان آمیخته با طبیعت دید. باغ مجسمه‌ها یا پارک مجسمه‌ها تاریخچه طولانی دارند. قرن هاست که مجموعه داران و هنرمندان مجسمه‌ها را گرد هم آورده و در طبیعت قرار دارند و با استفاده از جذابیت هنر و محیط زیست بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جلب کرده اند. در سراسر جهان، بهترین پارک مجسمه‌ها بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند تا بیرون بروند و در حال لذت بردن از طبیعت آثار هنری فوق العاده را تماشا کنند. معمولا با تمرکز بر هنرمندان معاصر و مدرن بیشتر آن‌ها هم مجموعه‌های دائمی و هم نمایشگاه‌های موقتی دارند. در اینجا با بهترین پارک مجسمه‌های دنیا آشنا می‌شوید.

پارک مجسمه سقراط، لانگ ایسلند سیتی، کوئینز، نیویورک

در سال ۱۹۸۶ هنرمند «مارک دی سوورو» که گروهی از اعضای جامعه را را رهبری کرد که این محل را که سابقا محل دفن غیرقانونی زباله بود، به یک پارک مجسمه تبدیل کنند. اکنون حدود ۹۰ هزار نفر در سال از این پارک بازدید می‌کنند و ۳۶۵ روز سال باز است. این پارک نمایشگاه‌های چرخشی، مجسمه‌های دائمی و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های اجتماعی از جمله سینمای فضای باز، بازار محصولات کشاورزی دارد.
 
 بهترین پارک مجسمه های دنیا
 
بهترین پارک مجسمه های دنیا
 
بهترین پارک مجسمه های دنیا
 
 
پارک مجسمه المپیک، سیاتل، واشنگتن

این فضای سبز توسط موزه هنر سیاتل ایجاد شد و دارای پارک مجسمه و ساحل است. این پارک شامل کلکسیون ائمی و اینستالیشن‌های متعدد است. این پارک ساحلی یکی از تنها فضاهای سبز شهر است و برای ارائه بازدید رایگان منحصربفرد است.
 
 بهترین پارک مجسمه های دنیا
 
بهترین پارک مجسمه های دنیا
 
 
پارک مجسمه اکبرگپارکن، اسلو، نروژ

این پارک مجسمه در نزدیکی مرکز شهر اسلو قرار دارد و توسط کلکسیونر هنری «کریستین رینگز» در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. آثاری از لوئیز بورژوا، سالوادور دالی و جنی هولزر تن‌ها برخی از شاهکارهای این مجموعه مجسمه‌های مدرن و معاصر آن هستند. علاوه بر مجسمه، این پارک چشم انداز گسترده‌ای به سراسر پایتخت نروژ ارائه می‌دهد.
 
 بهترین پارک مجسمه های دنیا