آخرین خبر سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت حق بیمه

به منظور سهولت  در ارسال لیست حق بیمه دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و این امکان فراهم می شود که از طریق اینترنت به راحتی این لیست را پرداخت کرد.

برای ارسال لیست حق بیمه کارفرما ابتدا باید به شعب سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور برای یکبار مراجعه کند و نام کاربری و رمز عبور خود  را دریافت کنند و با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور باید به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی به نشانی https://samt.tamin.ir مراجعه کنند.

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت + تصاویر

پس از وارد شدن به این پایگاه در قسمت نام کاربری و رمز عبور اطلاعات درخواستی را وارد می‌کنید. توجه داشته باشید نام کاربری کدملی شما است.

لازم به ذکر است؛ در زمان وارد کردن نام کاربری و رمز عبور زبان صفحه کلید روی زبان انگلیسی (EN) باشد و همچنین کلید Caps Lock خاموش باشد.

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور با انتخاب گزینه «ورود» وارد صفحه اصلی شده و در این صفحه روی منوی «عملیات لیست بیمه» کلیک و گزینه بارگذاری را انتخاب کنید.

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت + تصاویر

 

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت + تصاویر

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت + تصاویر

 

پس از کلیک بر روی گزینه «بارگذاری» پنجره‌ای باز خواهد شد که در آن نام کارگاه، کد کارگاه و شعبه تامین اجتماعی خود را مشاهده خواهید کرد که باید این کادر‌ها تکمیل شود و در قسمت پایین روی گزینه Browse‌کلیک کرده و از پنجره باز شده آدرس فایل لیست کارگاه و لیست بیمه شدگان را وارد و سپس گزینه بارگذاری را انتخاب کنید. این فایل هم قبلا باید توسط LIST Disk تهیه شده باشد.

در مرحله بعد اطلاعات مندرج نمایش داده می‌شود و در صورت تایید کافیست روی گزینه ارسال به شعبه کلیک کنید و پس از کلیک پنجره‌ای با این مضمون "آیا از ارسال لیست به شعبه اطمینان دارید؟ " نمایش داده می‌شود و شما گزینه «بله» را انتخاب می کنید.

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت + تصاویر

در محله بعدی متقاضی باید روی گزینه تایید نهایی کلیک کند تا درخواست با موفقیت انجام شود.

پس از گذر از تمام مراحل می‌توانید با کلیک روی اطلاعات بیمه شده جزئیات آن را مشاهده کنید.

پس از تکمیل و فرآیند ثبت نام، سند چاپی روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود و می‌توان این سند را به صورت فایل PDF ذخیره سازی کرد و یا از آن پرینت گرفت تا در صورت هرگونه مشکلی از طریق این سند پیگیر مشکل باشند.