با عجیب ترین موجودات جهان آشنا شوید/ عکس

موجودات عجیب و ترسناکی در جهان وجود دارند که در تاریکی پنهان می شوند، از جنگل های دور دست شکار می کنند و در عمق یخی دریاچه ها پنهان می شوند. به طور غیرمنتظره و غیر قابل توضیح ظاهر می شوند و سپس به طور اسرار آمیزی از بین می روند. آن ها معمولا شاهدان را در حالی که از ترس زیاد شوکه شده اند و متاسفانه بدون هیچ گونه سر نخی رها می کنند. با این حال، داستان های شاهد عینی این موجودات همچنان ادامه دارد و باعث می شوند که تخیل ما همچنان بدون سند ادامه یابد.

با ما  همراه باشید تا ۵ مورد از مرموز ترین موجودات جهان را برایتان توصیف کنیم. بعضی از آنها احتمال وجودشان بیشتر از بقیه می باشد با این حال قضاوت با شماست.

عجیب
۱- پا گنده یا یتی

 این موجود شبه انسان مودار احتمالا دیده شده ترین موجود ناشناخته در جهان است. آن ها با اسامی مختلفی صدا می شوند و در مناطق منزوی و کوهستانی تقریبا در هر گوشه ای از جهان دیده شده اند. تعداد زیادی مشاهدات، که بسیاری از شهروندان قابل اعتماد گزارش شده است یتی را یکی از به احتمال واقعی ترین موجودات جهان کرده است. ممکن است این موجود را به زودی پیدا کنیم. هرچه بشر عمیق تر و عمیق تر پیش میرود این احتمال می رود که فناوری ممکن است به جستجوی این موضوع کمک کند. توصیف هایی که از آنها شده به این صورت است:

– بلندتر از مرد معمولی (دو تا سه متر)

– موهای بلند سفید قهوه ای

– یک بوی قوی و زننده

– پاهای بزرگ، همانطور که از ردپاها پیداست

– دارای نفرت زیادی از انسان

یتی
۲- هیولای لخ نس (نِسی)
با وجود تجهیزات الکترونیکی پیچیده ی دانشمندان، این هیولاها  که در دریاچه های متفاوت جهان وجود دارند همچنان از دست دانشمندان دور مانده اند. با این حال، مشاهدات، اگرچه نادر است، همچنان ادامه دارد. هیولای لخ نس (نِسی) بدون شک شناخته شده ترین و مرموزترین موجود آبزی است. شرح این موجود نیز شگفت انگیز است:

 

– یک موجود بزرگ با گردن بلند

– سری شبیه اسب

– گوژ پشت مانند

نسی
۳- چوپاکابرا

اگر چه برخی از مشاهدات به دهه ۱۹۷۰ میرسند، چوپاکابرا – “مکنده بز” – اساسا یک پدیده دهه ۱۹۹۰ است و شهرت آن تا حد زیادی توسط اینترنت پخش شده است. این مشاهدات در سال ۱۹۹۵ به طور جدی آغاز شد و گزارش هایی از پورتوریکو از موجودی عجیب و غریب که دام های کشاورزان – جوجه ها، اردک ها، بوقلمون، خرگوش و البته بز ها – و گاهی اوقات صدها حیوان را در یک شب می کشت. کشاورزان که با شیوه های کشتار سگ های وحشی و سایر شکارچیان آشنا بودند، ادعا کردند که روش های این جانور ناشناخته متفاوت بوده است.

برای مثال حیواناتی را که کشته بودند نه  می خوردند نه به جای دیگری می کشاندند. در عوض، این موجود قربانیان را با زخم های متعددی مجروح می کرد تا خون آن ها بیشتر ریخته شود.

سپس توضیحات عجیب و غریب شاهد عینی آمده است:

  • اندازه شامپانزه
  • مانند کانگورو می پرد
  • چشم های درخشان و قرمز بزرگ
  • پوست خاکستری و بازوهای مودار
  • زبان مار مانند
  • زانوهای تیز
  • تیغ هایی روی ستون فقرات که مانند یک فن باز و بسته می شوند
  • بعضی معتقدند که آن ها حتی بال داشته اند
چوپاکاپرا
۴-  شیطان جرسی

می گویند که موجود وحشتناکی وجود دارد که چوب کاج را پرت می کند، و به خاطر ظاهر ترسناک آن، نام شیطان جرسی را به دست آورده است. افسانه شیطان جرسی حدودا به اواسط سال ۱۷۰۰ میلادی میرسد، زمانی که به عنوان علامت فاجعه یا جنگ شناخته شد، اما تا اوایل دهه ۱۹۰۰ مشاهدات دیگری آغاز نشد. بعضی از محققان ادعا می کنند که بیش از ۲۰۰۰ شاهد گزارش کرده اند که این موجود در طول قرن ها دیده شده است. اگر چه نادر است، مشاهدات تا امروز ادامه دارد.

توصیف ها متفاوت هستند، اما این ویژگی های رایج ترین موارد ذکر شده است:

– حدود ۹ متری

– سر مانند سگ  نژاد کالی و چهره ای مثل یک اسب

– گردن بلند

– بال هایی حدود ۶۰ سانتی متر

– پاهای پشتی مانند پرنده ماهی خوار بزرگ

– سم اسب

– راه رفتن توسط پاهای عقب در حالی که پاهای کوتاه جلویی اش را که پنجه داشند بالا نگه می دارد

جرسی
۵- شیطان دوور

در ماساچوست، در طول چند روز برای اولین بار یک موجود عجیب و غریب دیده شد. این موجودات عجیب که شیطان دوور نام گرفتند با اینکه دفعات اندکی دیده شده اند اما یکی از ترسناک ترین و مرموز ترین موجودات جهان مدرن به حساب می آید. اولین مشاهده توسط بیل بارتلت ۱۷ ساله انجام شد، او و سه دوستش در ساعت ۱۰:۳۰ شب در شمال شهر کوچک نیوانگلند رانندگی می کردند. در تاریکی شب، بارتلت ادعا کرد که یک موجود غیر عادی در کنار یک دیوار سنگی در کنار جاده دیده می شود – چیزی که هرگز پیش از آن دیده نشده بود و نمی توانست شناسایی کند. پسران دیگر آن را نمی دیدند، اما برای آنها واضح بود که بارتلت با دیدن آن شروع به لرزیدن کرد. وقتی او به خانه رسید، به پدرش در مورد تجربه اش گفت و موجود را نقاشی کرد.

فقط چند ساعت پس از دیدار بارتلت، ساعت ۱۲:۳۰ صبح، جان باکستر قسم خورد که او همان موجود را در هنگام رفتن از خانه دید. پسر ۱۵ ساله او را زمانی که دستانش را دور تنه درخت پیچیده بود مشاهده کرد و او را درست شبیه چیزی که بارتلت گفته بود توصیف کرد.

روز بعد، فرد ۱۵ ساله دیگری، اَبی برابام، یکی از دوستان بیل بارتلت، گفت که او مدت کوتاهی در نور چراغ اتومبیل ظاهر شد در حالی که او و دوستانش رانندگی می کردند. باز هم، توصیف سازگار بود. این موجودات عجیب را بدین گونه توصیف میکنند:

– قدی حدود ۱ متر و بیست سانت با چهار پا

– بدن بدون پوست با بافتی خشن

– اندامی کشیده و صورتی رنگ پریده

– سر بزرگ هندوانه شکل، با چشمان بسیار بزرگ نارنجی

دوور