پاسخگو نبودن اعضای شورای پنجم به سوالات خبرنگاران

سید ابراهیم امینی نایب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:پاسخگوی خبرنگاران نبودن اعضای شورای پنجم به دلیل حجم بالای کار آنها است که این مشکل به تدریج کاهش یافته و مرتفع می شود چراکه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به تازگی آغاز شده است و حجم کارها و جلسات اعضای شورا زیاد است، بنابراین نمی توان توقع داشت که در چنین شرایطی از مصاحبه استقبال کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

 نایب رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم پاسخگویی برخی از اعضای شورای شهر در خصوص مسائل کمیسیون و کارگروه برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران خاطر نشان کرد: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران بنابر اعتقاد و تمایل شخصی با خبرنگاران  مصاحبه و گفتگو می کنند.

 امینی ضمن تأیید پاسخگو نبودن برخی از همکاران خود به سوالات خبرنگاران، تاکید کرد: در جلسات هم اندیشی که طی روزهای آینده در ساختمان شورای شهر برگزار می شود گلایه خبرنگاران و اصحاب رسانه مبنی بر پاسخگو نبودن برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به آنها منتقل می شود و شرایط را برای بهبود این روابط تقویت می کنیم.

 وی تصریح کرد: امیدواریم که خبرنگاران حوزه شهری به عنوان امانت داران حقیقی و رابطان جامعه و شورای اسلامی شهر تهران، مطالب را همانطور که در مصاحبه ها بیان می شود، منتقل کنند و ضمن حمایت از حقوق شهروندان، اسباب کدورت خاطر هیچ یک از طرفین فراهم نشود.

 نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتقال تماس تلفن همراه برخی از اعضای شورای شهر به تلفن دفتر گفت: این موضوع عادی است و دلیل آن هم حجم گسترده کار اعضای شورا و جلسات مختلف از جمله جلسات علنی، هم اندیشی، کمیسیون ها و شورایاری‌ها است، بنابراین بعضی از اعضا ترجیح می‌دهند که تماس های کاری را به تلفن دفتر خود انتقال دهند تا مدیر دفتر آنها پاسخگوی افراد باشد.