اظهار بی اطلاعی سخنگوی شورای شهر از اضافه شدن پست مدیر امور رسانه ای

علی اعطا در پاسخ به این سوال که چرا برخی از اعضای شورای شهر تهران، خبرنگاران را برای انجام مصاحبه به مدیر رسانه‌ای خود ارجاع می‌دهند، تصریح کرد: چیزی راجع به این موضوع نشنیده‌ام و در خصوص کم و کیف آن مطلب فوق را پیگیری می‌کنم.

سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تلاش ما بر تسهیل راه‌های ارتباطی خبرنگاران و اصحاب رسانه با اعضای شورای شهر، جهت انجام مصاحبه و گفتگوی خبری و تقویت و بهبود این روابط است.

اعطا با تایید این مطلب که افزایش رابطان میان خبرنگاران و اعضای شورای شهر، کار را بر اصحاب رسانه سخت می‌کند، خاطر نشان کرد: این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم و دسترسی خبرنگاران به اعضای شورای شهر برای مصاحبه، به مرور زمان آسان تر می شود.

وی در جواب به سوالی مبنی بر اینکه آیا اضافه شدن سمت های جدید، شورا را بزرگ می‌کند، تصریح کرد: ما تصمیم نداریم با اضافه سمتی چون مشاور امور رسانه‌ای ویژه هر عضو، حجم شورای اسلامی شهر تهران را افزایش دهیم.

 شایان ذکر است؛ طی روزهای اخیر، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران علاوه بر اینکه پاسخگویی به خبرنگاران را به مدیر دفتر یا روابط عمومی خود ارجاع می‌دهند، پس از آن نیز خبرنگار باید برای انجام مصاحبه، هماهنگی های لازم را با مدیر امور رسانه‌ای هر عضو انجام دهد.