مراحل پایانی ساخت زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)

پیروز حناچی در نخستین بازدید میدانی خود پس از تصدی سمت معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، به پروژه احداث زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری رفت تا از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گیرد؛ پروژه ای که پیشرفت عملیات اجرایی آن از مرز 95 درصد فراتر رفته و در مراحل نهایی تکمیل و آماده سازی قرار دارد.

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های مورد بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پهنه غرب پایتخت بود؛ تقاطعی که پس از تکمیل و راه اندازی علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند.

زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) که وظیفه تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان آزادی را بر عهده دارد، پروژه دیگری بود که طی این بازدید میدانی مورد پایش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت؛ پروژه ای با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی که در مرحله اجرای آخرین بخش سقف زیرگذر قرار دارد.

حناچی در ادامه به کارگاه پروژه احداث زیرگذر ادامه بلوار استاد معین و اتصال آن به خیابان شهید اکبری رفت تا روند اجرای این پروژه مهم فرامنطقه ای در مرز مناطق 2 و 9 شهرداری تهران را بررسی کند.

پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حدفاصل میدان شهیدان تا میدان فتح، مقصد بعدی معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت بود. دکتر حناچی و هیئت همراه ضمن عبور از پادگان جی و پیمایش بخش های مختلف این پروژه بزرگراهی، در جریان آخرین تلاش های انجام شده به منظور رفع معارضات ملکی و تکمیل عملیات اجرایی آن قرار گرفتند.

بازدید از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر در تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد، پایان بخش نخستین بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بود.

مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی و جمعی از دست اندرکاران اجرایی پروژه های سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دکتر پیروز حناچی را در بازدید از این طرح ها همراهی کردند.