آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه های پایتخت

هم اکنون در بزرگراه امام علی به سمت شمال از خیابان سبلان تا بزرگراه  بابایی ترافیک سنگین است. همچنین در بزرگراه باقری به سمت جنوب از بزرگراه زین الدین تا بزرگراه رسالت تردد خودروها به کندی انجام می شود.

براساس این گزارش در بزرگراه شیخ فضل الله نوری به سمت شرق نیز از بزرگراه ستاری تا پل ستار خان، تراکم خودروها بالا بوده و حرکت خودروها با کندی صورت می گیرند.

در بزرگراه همت به سمت شرق از بلوار جنت آباد تا خیابان گاندی به دلیل نقص فنی یک دستگاه خودروی سواری پراید، ترافیک شدید بوده و حرکت خودروها با کندی انجام می شود.

در بزرگراه حکیم نیز به سمت شرق از پل بزرگراه باکری تا بزرگراه کردستان ترافیک سنگین گزارش شده است. در بزرگراه نواب صفوی به سمت شمال از میدان ۹ دی تا تونل توحید به دلیل سوار و پیاده شدن مسافران از اتوبوس های بی آر تی و مسافرگیری خودروهای راهی، ترافیک شدید گزارش شده است.

در بزرگراه هاشمی رفسنجانی به سمت شرق از بزرگراه ستاری تا محدوده پل خیابان فرهنگ نیز ترافیک با کندی در حال حرکت است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروهای سواری خواست سرعت خود را با جریان ترافیک هماهنگ کرده و از توقف ناگهانی و تغییر مسیر ناگهانی برای جلوگیری از تصادف های جلو به عقب که شایع ترین تصادف در زمان ترافیک است، خودداری کنند.