شورای شهر تهران و دغدغه نوشیدن چای و قهوه!

به گزارش افکارنیوز، اصلاح طلبان در طول دوران فعالیت شهرداری در زمان قالیباف و شورای شهر چهارم انواع انتقادات و هجمه ها را به مار برند، از یک سو می گفتند قالیباف تهران را ۱۰۰ سال به عقب برگردانده و روز دیگر با دروغ های خود از املاک نجومی دم زدند.

حالا نزدیک به دو ماهی از تشکیل شورای شهر جدید می گذرد، شورایی که از همان ابتدا اعضای اصلاح طلب آن به فکر مسایل فرعی و حاشیه ای بوده اند تا رسیدگی به مشکلات کلان شهر تهران.

همان روزهای نخستین تشکیل خبر خرید تبلت و خودرو برای اعضا حاشیه ساز شد و حالا در جدیدترین مصوبه شورا، بهشت نشینان ممنوعیت نوشیدن چای و قهوه را در صحن شورا برداشتند.

این در حالی است که چندی پیش مرتضی الویری از اعضای شاخص اصلاح طلب شورای شهر به موضوعات بی فایده در شورا انتقاد کرده و گفته بود الزامی برای برگزاری هشت جلسه در ماه نداریم، ما می توانیم دو جلسه برگزار کنیم، اما اجازه دهید موضوعات در کمیسیون ها پخته شود تاپ برای صحنه علنی موضوع داشته باشیم وگرنه می توان تفسیر آیت الکرسی را در دستور کار جلسه قرار دهیم و از این هم حتما لذت برد، وی معتقد است وقتی لایحه و طرحی در شورا وجود ندارد نیاز به برگزاری جلسه علنی نیست.

به نظر می رسد وقتی بحثی در شورا مطرح نیست یعنی طرح و لایحه ای وجود ندارد و برنامه ای نیست، سوال اینجاست این افراد چرا به شورای شهر تهران آمده اند.

قبل و قال اصلاح طلبان برای گرفتن شورای شهر برای این بود که بنشینند و تصویب کنند ایام قهوه و چای در صحن شورا بنوشند یا نه؟