وحید لولو دستگیر شد

معاون دادستان مشهد روز گذشته با بیان این خبر که ماموران عملیات ویژه پلیس مشهد با صدور دستورات ویژه قضایی به وحشت آفرینی های مسلحانه شرور معروف به «وحید لولو» پایان دادند،گفت: این شرور 28 ساله و سابقه دار از حدود یک سال قبل در حالی دوباره تحت تعقیب قرار گرفت که با سپردن وثیقه ده‌ها میلیون تومانی آزاد شده بود اما همچنان به شرارت های خود ادامه می داد به طوری که در بین افراد شرور به چهره ای سرشناس تبدیل شده بود.

قاضی سیدجواد حسینی افزود: حدود 11 ماه قبل این فرد که به «وحید لولو» شهرت داشت فردی را با ضربه چاقو مجروح کرد و از محل گریخت اما مدتی بعد برخی از همدستان و دوستانش او را به بهانه برگزاری مراسم آشتی کنان به میدان معراج کشاندند که در همین حال درگیری مسلحانه ای بین دو طرف رخ داد.

سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد افزود: طبق بررسی ها و تحقیقات پلیس در این درگیری این جوان 28 ساله، سلاح وینچستر را که زیر صندلی خودرو مخفی کرده بود، بیرون کشید و با شلیک های متعدد دو نفر را روانه بیمارستان کرد.

پایان‌وحشت‌آفرینی‌های‌«وحید لولو»‌ در مشهد +عکس

 قاضی حسینی گفت: در پی وقوع این نزاع مسلحانه، دو نفر از متهمان دستگیر شدند اما این شرور معروف همچنان متواری بود و در این مدت افراد دیگری نیز شکایت هایی را در دستگاه قضایی علیه وی مطرح کردند. معاون دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: گزارش های موجود حاکی از آن است که این جوان، طی چند ماه گذشته دو دستگاه موتورسیکلت گران قیمت راکه تنها در مسابقات ورزشی موتورسواری مورد استفاده قرار می گیرند با تهدید قمه و چاقو زورگیری کرده است که هنوز تحقیقات برای کشف موتورسیکلت های مذکور ادامه دارد.

این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان کرد: او چند بار از چنگ پلیس گریخته بود و در آخرین مرحله نیز با رها کردن خودروی 405 در خیابان حافظ مشهد از صحنه حادثه ای که برای نزاع ترتیب داده بودند با حضور نیروهای انتظامی متواری شد.

قاضی سیدجواد حسینی یادآور شد: شرور معروف به «وحید لولو» مدام از شهری به شهر دیگر می رفت تا این که حدود یک هفته قبل در خیابان جلال آل احمد به محاصره ماموران عملیات ویژه پلیس مشهد درآمد و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شد که با توجه به جرایم ارتکابی و اقدامات مجرمانه و همچنین وحشت آفرینی های مسلحانه این فرد، پرونده وی به شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و توسط قاضی محمدرضا دشتبان در حال رسیدگی است.

بنابراین گزارش، قاضی شعبه 409 دادسرای مشهد نیز درباره اقدامات مجرمانه شرور معروف به «وحید لولو» به خراسان گفت: این متهم از حدود یک سال قبل و با صدور دستورات قضایی تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت و در این مدت نیز با اقدامات شرورانه خود موجی از وحشت را ایجاد کرده بود. قاضی محمدرضا دشتبان افزود: با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش شبانه روزی ماموران عملیات ویژه پلیس مشهد، سلاح وینچستری که متهم در نزاع های مسلحانه از آن استفاده می کرد نیز کشف و ضبط شده است اما هنوز تحقیقات درباره این متهم سابقه دار ادامه دارد.

وی درباره اتهامات شرور معروف به «وحید لولو» نیز گفت: هنوز پرونده جرایم وحشتناک وی تکمیل نشده است و بررسی های قضایی در این باره ادامه می یابد ولی هم اکنون اتهاماتی از قبیل شرکت در نزاع های مسلحانه، نگهداری سلاح، تیراندازی، سرقت های به عنف و ... به وی تفهیم شده است و هم اینک نیز با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می برد تا دیگر متهمان فراری این پرونده دستگیر شوند. قاضی دشتبان در پایان افزود: افرادی که از این متهم، شکایتی دارند می توانند به پلیس عملیات ویژه مشهد یا شعبه 409 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد مراجعه کنند.