به گزارش مشرق به نقل از هیتنا، یک طراح اهل کشور صربستان به نامZvezdan Nedeljkovic به این رویای بشر پوشش عمل بپوشاند. طراحی این موتور سیکلت پرنده به گونه ای است که یک موتور سیکلت به یک پاراگلایدر متصل است که می تواند توسط پاراگلایدر بر فراز آسمان ها پرواز کند.



اگر چه این طرح هم اکنون با مشکلات متعددی مانند ایمنی، مقاومت و مسائل ایرودینامیک رو به رو است اما ارائه این وسیله نقلیه که می تواند به راحتی پرواز کند در نوع خود بی نظیر است. شایان به ذکر است که طرح های مشابه این وسیله قبلا ارائه شده بود اما این طرح از ویژگی های منحصر به فردی بر خوردار است. به عنوان مثال ظاهر اسپورت و بسیار زیبای این موتور پرنده یکی از این مزایا به حساب می آید. این محصول بر خلاف سایر موتور سیکلت هایی که قابلیت پرواز دارند، دارای ۳ چرخ است که در نوع خود بی همتا است.


طراح این وسیله طی آخرین اظهارات خود گفته است که در پی حل این مشکلات بوده و به زودی نسخه جدیدی از این وسیله را پس از حل شدن کامل این مشکلات ارائه خواهد داد. طراح صربستانی این موتور سیکلت پرنده در ادامه گفت: ساخت این وسیله از سه شوق درونی من یعنی عشق به پرواز، موتور سواری و طراحی نشات گرفته است . این محصول قرار است پس از عیب یابی های پیشرفته برای مصرف عموم به بازار های فروش عرضه گردد.