بیشترین فروش تاریخ شرکت اپل در سال 2017؟

شرکت اپل در نیمه دوم سال 2017 از محصولات نسل جدید خود یعنی آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس، آیفون ایکس و اپل واچ 3 رونمایی کرد. در همین حال بسیاری از کارشناسان فروشی بالغ بر 52.6 میلیارد دلار برای شرکت اپل در ربع چهارم سال 2017 پیش‌بینی می‌کردند.

اما کارشناسان در این زمینه به خصوص از تولید کنندگان شرکت اپل و مدیران آن عقب مانده اند. چرا که مسئولان این شرکت مبلغی بیشتر از 52 میلیارد دلار را برای فروش محصولات خود در نظر دارند؛زیرا بر اساس اعلام رسمی تیم کوک ربع چهارم سال 2017 برای این شرکت بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

سال گذشته اپل رکورد درآمد خودش را با کسب 78.4 میلیارد دلار شکست، مبلغی که هنوز هیچ شرکتی در طول تاریخ نتوانسته به آن دست پیدا کند.

گفتنی است؛ در سال جاری وضعیت برای اپل بهتر خواهد بود چرا که مسئولان این شرکت اعلام کرده اند میزان درآمد ربع چهارم سال 2017 ممکن است بین 84 تا 87 میلیارد دلار باشد. با این حساب شرکت اپل رکورد فروش خودش را نیز خواهد شکست و بار دیگه به عنوان پرفروش ترین کمپانی ساخت گوشی های هوشمند در سال 2017 معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که ادعای مسئولان اپل چقدر با واقعیت تطابق دارد.