آقازاده‌ها با حداقل پشتیبانی مدیر می‌شوند

گروه اجتماعی- عباس هشی در گفت‌وگو با افکارنیوز اظهار داشت: در حال حاضر افراد بازنشسته مجدد وارد کار می‌شوند. عده‌ای که خود را در ۵۰سالگی بازنشسته کردند، اما مجدد وارد کار شدند. در واقع عده‌ای دیگر را از اشتغال محروم می‌کنند.

وی افزود: این کار غلط است. هیچ‌وقت نمی‌شود سرنوشت مملکت را دست یک جوان داد که تازه از دانشگاه بیرون آمده و تجربه ندارد؛ اما جوان‌ها در بخش‌های آی‌تی در دنیا موفق بوده‌اند.

عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران با بیان این‌که باید برای جوان‌ها از سطح پایین بازار کار را فراهم کرد، تصریح کرد: تصور این‌که جوان نمی‌تواند کاری را به‌درستی انجام دهد، اشتباه است. درست این است که باید افرادی که از تجربه کافی و دانش کافی برخوردارند و توسط این مدیران سنتی کنار گذاشته شدند، استفاده شوند.

هشی متذکر شد: آقازاده‌ها با حداقل پشتیبانی مدیر می‌شوند، اما کار از اساس غلط است.

عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران عنوان کرد: هم‌اکنون به بازنشسته‌ها حکم داده می‌شود و آنها مجدد سمت می‌گیرند و کار می‌کنند. مسوولان شعار می‌دهند ولی عمل نمی‌کنند.

هشی ادامه داد: در زمان انتخابات یا حتی بعد از آن شعارهایی در مورد جوان‌گرایی میان مسئولان مطرح می‌شود، اما افرادی که به آن عمل می‌کنند کم هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید در عمل دید که آیا به حرف‌هایی که زدند، عمل خواهند کرد یا خیر.