آستان قدس رضوی در کنار مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه است

مصطفی خاکسار اظهار داشت: ابتدا با عرض تسلیت به تمامی مردم استان کرمانشاه و علی‌الخصوص مردم آسیب دیده  شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب و ثلاث باباجانی از همین جا اعلام می کنم که تمام امکانات آستان قدس رضوی برای زلزله زدگان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: خوشبختانه از روزهای نخست این اتفاق آشپزخانه آستان قدس رضوی که در مرز مهران برای اربعین حسینی برقرار شده بود به شهرستان قصرشیرین منتقل شده تا با پخت غذای گرم برای مردم آسیب دیده خدمتی به مردم این منطقه کنند.

خاکسار با بیان اینکه 50 هزار بطری آب معدنی، 15 هزار تن ماهی و نزدیک به یک هزار تخته پتو به مناطق آسیب دیده ارسال شده است، گفت: آستان قدس رضوی در روزهای آینده نیز گروه پزشکان بیمارستان داروالشفای رضوی و همچنین دانشجویان رضوی که به صورت داوطلبانه خواهان حضور در این مناطق شده اند را نیز به شهرستان‌ها و روستاها اعزام می کند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: آستان قدس رضوی که در برخی استانها دفاتر نمایندگی دارد به صورت داوطلبانه در استان های اصفهان، همدان، ایلام و غیره با برپایی خیمه‌هایی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردند که تمامی این کمک ها نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال می شود.