انتظارات متولدین هر ماه از همسر خود چیست؟

افراد مختلف ویژگی‌های متفاوتی را برای شریک زندگی خود می‌پسندند. بعضی اشخاص به افراد ماجراجو و پرشور علاقه دارند در حالیکه بعضی دیگر افراد منطقی را ترجیح می‌دهند تا بواسطه‌ی آن‌ها بتوانند احساسات خود را کنترل کنند. اگر نمی‌توانید ذهن شریک زندگی خود را بخوانید این مطلب نت‌نوشت را تا انتها دنبال کنید تا بدانید که متولدین هر ماه چه توقعی از شریک زندگی خود دارند؟

۱- برج حمل (فروردین)

zodiac symbol1 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولدین برج حمل بیش از هر چیز به صداقت اهمیت می دهند و اگر شریک شما متولد این برج است باید بدانید که ارتباطات آنها بر پایه ی صداقت است. آنها جسور و صادق هستند و از شما نیز توقع دارند تا هر آنچه که در ذهن دارید را بازگو کنید. آنها ترجیح می‌دهند که احساسات خود را صادقانه بیان کنید و از طفره رفتن و بازی در بیان احساسات بیزار هستند.

۲- برج ثور (اردیبهشت)

zodiac symbol10 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

افراد این برج انسان های توانمندی هستند که اغلب سکوت اختیار می کنند. آنها حتی در بدترین حالات روحی به شما خواهند گفت که حالشان رو به راه است.این افراد به شریکی نیاز دارند که در کنارشان احساس راحتی کنند, شخصی که بتواند به اعماق ذهن آنها نفوذ کرده و از افکار و احساساتشان سر در بیاورد.

۳- برج جوزا (خرداد)

zodiac symbol3 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولدین برج جوزا به کسی نیاز دارند که بتواند احساساتشان را کنترل کند. شاید به نظر بیاید که این افراد در روابط خود دچار تردید و دو دلی هستند اما باید دانست که این افراد افکار و علاقه‌مندی‌های زیادی دارند که ذهن آنها را به خود مشغول کرده است. اگر با متولدین این برج در ارتباط هستید تلاش کنید تا رابطه بین‌تان سرشار از هیجان باشد چرا که رابطه خالی از هیجان و تنوع ممکن است آن‌ها را دلسرد کند.آن‌ها در جستجوی کسی هستند که شادی را برای‌شان به ارمغان آورد.

۴- برج سرطان (تیر)

zodiac symbol نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولدین این برج می توانند همه چیز را در یک رابطه فراهم کنند.آنها هیچگاه مانع شما نمی شوند اما در عوض توقع بالایی از شریک زندگی خود دارند. متولدین این برج در رابطه خود به دنبال عشق و توجه زیاد هستند و به کمتر از آن راضی نمی‌شوند.

۵- برج اسد (مرداد)

zodiac symbol4 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

آنها به دنبال آسایش و اطمینان هستند و به افرادی که مانع این آسایش شوند علاقه ای ندارند.این افراد بی خیال و سرخوش هستند اما در رابطه کاملا جدی می باشند. اگر با متولدین این برج در رابطه هستید هر از گاهی به آنها اجازه دهید تا با خود خلوت کنند.

۶- برج سنبله (شهریور)

zodiac symbol8 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولدین این برج منطقی و خردمند هستند.آنها اغلب احساسات خود را به دیگران پنهان می کنند و در رابطه به دنبال افرادی هستند که از لحاظ احساسی متعادل باشند.آنها نیاز دارند بین گفتگوهای احساسی و عقلانی تعادل ایجاد کنند.

۷- برج میزان (مهر)

zodiac symbol2 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولد این برج به دنبال صلح و آرامش در رابطه ی خود است. آنها کسی را می خواهند که بتواند با ذات پاک آنها ارتباط برقرار کند.اگر با این افراد در رابطه هستید سعی کنید تا انرژی خود را با آنها مطابقت دهید.آنها عمیقا به صلح, تساوی, و عدالت اعتقاد دارند.

۸- برج عقرب (آبان)

zodiac symbol9 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

این افراد به سختی اعتماد می‌کنند و اگر می خواهید با آنها در رابطه باشید باید تلاش کنید تا اعتمادشان را به دست آورید.صداقت, مهربانی و ابراز عشق می تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد زیرا آنها افراد احساساتی هستند که این خصیصه را در شریک خود نیز جستجو می‌کنند.

۹- برج قوس (آذر)

zodiac symbol5 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولدین برج قوس از گفتگوهای فیلسوفانه, بذله گویی و ماجراجویی لذت می برند. آنها به دنبال کسی هستند که بتوانند به او وابسته شوند.در رابطه با این افراد در حین لذت بردن از رفتار پر شور و کودکانه آنها مراقب رفتارشان باشید تا از مسیر عقلانی خارج نشود.

۱۰- برج جدی (دی)

zodiac symbol11 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

این افراد سخت کوش ,مطمئن و سنتی هستند.آنها انسان های محتاطی هستند که نیاز به کسی دارند که بتواند آنها را از دایره امن خود بیرون بکشد و لذت بردن از زندگی را به آنها یاد دهد.یک متولد جدی نیاز به شریکی دارد که بتواند لذت بردن از چیز های کوچک را به او یاد دهد.

۱۱- برج دلو (بهمن)

zodiac symbol6 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

آنها عاشق بحث های طولانی و عمیق هستند.آنها مهربان و ماجراجو هستند.متولدین این برج به دنبال افراد ماجراجویی هستند که خالصانه به آنها عشق بورزد و مواظب آنها باشد. آشنایی و شناخت این افراد دشوار است اما اگر به شما علاقه مند شوند از هیچ چیز در یک رابطه فروگذار نخواهند کرد.

۱۲- برج حوت (اسفند)

zodiac symbol7 نماد ماه تولد و عکس های مخصوص آن

متولدین حوت احساساتی و رمانتیک هستند. آنها به دنبال مهربانی و عشق به سبک سنتی هستند.گل, شکلات و یادداشت های عاشقانه آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. انها در رابطه خود به دنبال صمیمیت هستند.با آنها درباره احساسات خود صحبت کنید و مراقب قلب مهربانشان باشید.