مرد شیشه‌ای گلوی پدرش را برید + عکس

به گزارش افکارنیوز، ساعت ۷ صبح روز دوشنبه هفته جاري همسايگان طبقه بالاي ساختماني دو طبقه در امامزاده حسن، صداي داد و فريادهاي زن و شوهري به نامهاي سميه و سعيد را كه در طبقه پايين سكونت داشتند، شنيدند.

دقایقی بعد سعید در حالی‌که در وضعیت مناسب روحی و روانی قرار نداشت از منزل خارج شد، سپس همسایگان خود را به سرعت به خانه او رساندند و سمیه را در حالی‌که آثار ضربات متعدد چاقو روی پا و بدنش مشهود بود، یافتند و وی را به بیمارستان رساندند و ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دادند.


در حالی که ماموران کلانتری هفت‌چنار برای اطلاع از جزییات این حادثه و بازجویی از سمیه به بیمارستان رفته بودند، سعید حدود ساعت ۱۲ با خاله‌اش در شهرستان تماس گرفت و در گفت‌وگویی کوتاه به او گفت: «پدرم را کشتم.» او بعد از گفتن این جمله تلفن را قطع کرد و دیگر جوابگوی تماس‌های خاله خود نشد. خاله سعید که از شنیدن این خبر بسیار نگران شده و تماس‌هایش با سعید و خانه شوهرخواهرش ابوالحسن بی‌نتیجه مانده بود، با برادر کوچک‌تر سعید به نام محمدحسین تماس گرفت و موضوع را به وی اطلاع داد.

محمدحسین نیز خود را به خانه پدرش در سه‌راه آذری رساند و در آنجا با جسد مرد ۷۵ساله روبه‌رو شد. او بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و ماموران را باخبر کرد. بررسی مقدماتی صحنه جنایت نشان داد مقتول قبل از مرگ با قاتل درگیر شده است، به گونه‌ای که آثار مقاومت و درگیری روی دستان او کاملا مشهود بود.

همچنین مشخص شد هشت ضربه با جسم تیز مشابه چاقو و قمه به بدن ابوالحسن وارد شده و بریدگی عمیق گلو علت اصلی مرگ وی است. در حالی‌که تحقیقات میدانی پیرامون این جنایت ادامه داشت ماموران اطلاع پیدا کردند سعید به منزل خود در امامزاده حسن بازگشته و در حالی‌که تلاش داشت پسر سه‌ساله خود به نام پوریا را نیز به قتل برساند، با دخالت دو نفر از جوانان محل کودک از دست وی نجات پیدا کرد و سپس سعید در حیاط منزل اقدام به خودزنی کرد.

به این ترتیب ماموران به آنجا رفتند و ضمن دستگیر کردن مرد ۴۱ساله وی را به بیمارستان منتقل کردند. در این بین شهرام و محمد - دو جوانی که پوریا را از مرگی حتمی نجات داده بودند - پس از حضور کارآگاهان در محل در اظهارات خود گفتند: «سعید ضربات متعدد چاقو به پوریا زد و قبل از آنکه ما بتوانیم خود را به داخل حیاط خانه برسانیم، با گلدان نیز ضرباتی را به این کودک وارد کرد که باعثشکستگی سرش شده است.»

شهرام که شاهد صحنه چاقو خوردن پوریا توسط پدرش بود، به کارآگاهان گفت: «من به همراه پدر و مادرم در طبقه دوم ساختمان مقابل محل سکونت سعید زندگی می‌کنیم. از همان ساعت ۷ صبح که همسایگان سمیه را به بیمارستان بردند دایما پشت پنجره اتاق می‌رفتم تا از سرنوشت سعید و همسرش اطلاع پیدا کنم. در همین لحظات بود که سعید را دیدم که وارد خانه شد. ناگهان در حالی‌که نمی‌توانستم آنچه را که مشاهده می‌کردم، باور کنم سعید با چاقویی که به همراه داشت شروع به زدن پوریا کرد.

از دیدن این صحنه بسیار ترسیده بودم، با این وجود تصمیم گرفتم پوریا را از دست پدرش نجات دهم. به سرعت از ساختمان خارج شدم تا خود را به سعید و پوریا برسانم. ناگهان در راه‌پله‌ها با محمد برخورد کردم و در صحبتی بسیار کوتاه موضوع را به محمد گفتم و او نیز قبول کرد برای نجات جان پوریا به من کمک کند. هر دو نفر می‌دانستیم سعید چاقو همراه دارد و می‌تواند هرکسی را به راحتی به قتل برساند، با این وجود نقشه‌ای ریختیم و تصمیم گرفتیم پس از ورود به حیاط خانه، محمد با شکستن شیشه پنجره حواس سعید را پرت کند و من نیز با استفاده از این فرصت پوریا را نجات دهم. همین نقشه را اجرا کردیم و در حالی‌که سعید در دستان خود دو قبضه قمه و چاقو در اختیار داشت، توانستیم پوریا را فراری بدهیم.

در حالی‌که خون زیادی از بدن این کودک می‌رفت به سرعت سوار ماشین شدیم و او را به بیمارستان رساندیم. پس از آنکه به محل بازگشتیم متوجه شدیم سعید اقدام به خودزنی کرده است.» در ادامه تحقیق از همسایگان متهم فاش کرد سعید از شب قبل دچار توهم شدید ناشی از مصرف شیشه شده بود و رفتار عجیبی داشت به گونه‌ای که سعید در راهرو مشترک بین طبقات رختخواب پهن کرده بود و می‌گفت: «شیطان تو امشب اینجا بخواب با تو کار دارم بیرون باش و داخل خانه نیا.» او تا ساعت ۷ صبح این حرف‌ها را تکرار کرد و بعد از آن داخل خانه رفت تا همسرش را به قتل برساند اما زن جوان از مرگ نجات یافت. پس از آن متهم راهی خانه پدرش شد و او را کشت و به خاله‌اش تلفن زد و در ادامه برای قتل فرزندش به خانه بازگشت.

به گزارش شرق، متهم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و به زودی بازجویی‌ها از وی آغاز می‌شود. در همین حال سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران درباره این واقعه گفت: «در تحقیقات مقدماتی انجام‌شده مشخص شد متهم بیش از ۳۰ سال است که به مصرف انواع مخدر اعتیاد شدید دارد و در سال‌های اخیر نیز به مصرف شیشه گرایش پیدا کرده است.»

وي افزود: با انتقال متهم به بيمارستان و انجام مراقبتهاي درماني مشخص شد متهم در زمان ارتكاب جنايت توهم بسيار شديد ناشي از مصرف شيشه داشته و تحقيقات مقدماتي انجام شده از همسايگان محل سكونت متهم نيز، اين موضوع را تاييد ميكند. وي خاطرنشان كرد: بنا بر آخرين پيگيريهاي انجامشده، پوريا همچنان در بخش مراقبتهاي ويژه بيمارستان تخصصي كودكان تحت مراقبتهاي پزشكي قرار دارد و خوشبختانه مادر او پس از انجام مراقبت پزشكي، بهبودي نسبي یافته و متهم نيز پس از اقدام به خودزني، به بيمارستان انتقال پيدا كرده و پيگيريها براي انتقال متهم به اداره دهم پليس آگاهي و انجام تحقيقات ادامه دارد.