پاسخی به شایعات پیرامون موکب سازمان بسیج شهرداری تهران

سازمان بسیج شهرداری تهران در بیانیه ای ضمن رد شایعات پیرامون موکب سازمان بسیج شهرداری تهران,  آن را کار رسانه های همسو با دشمنان ایران اسلامی دانست و پیگیری حقوقی آن را در دستور کار این سازمان عنوان کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا

اى کسانى که ایمان آورده اید، اگر فاسقى براى شما خبرى مهم آورد، درباره آن تحقیق کنید.

رسانه های معاند و همسو با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مانند شیطان دارای خطوات و گام هایی در جهت دور کردن مردم از دستگاه پرشور اباعبدالله (ع) هستند؛ غافل از آنکه یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ؛ آنان مى خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند ، در صورتى که خدا نور خود را به کمال مى رساند ، هر چند کافران آن را خوش نداشته باشند .

توفیق خادمی در اربعین حسینی چند سالی است رزق و روزی بسیجیان شهرداری تهران گردیده و بسیاری از آنان که در پیاده روی اربعین شرکت کرده اند نام موکب علی بن موسی الرضا در عمود 707 را شنیده اند. تا آنجا که در توان داشتیم سعی شد نام و نشانی از مجموعه خود نداشته باشیم و همه زیر پرچم حضرت علی بن موسی الرضا مخلصانه خدمت کنیم تا اینکه وسواسان خناس، با اکاذیب و مهمل گویی خود، ما را برآن داشتند تا برای شفاف سازی موضوع، چند نکته ای را متذکر شویم.

1.  سازمان بسیج شهرداری تهران ابتدا در عمود 657 و سپس در عمود 707 توفیق خدمت به زوار اربعین حسینی را داشته است و در موکب دیگری حضور ندارد.

2.  به طور قطع و یقین، بدون کمک خیرین در این موکب، امور جاری آن پیش نخواهد رفت و با روی کار آمدن مدیریت شهری جدید، کمک های سابق نیز، تقلیل پیدا کرده است و امیدواریم مسئولین شهرداری همراهی مناسبی با بسیج شهرداری در جهت ارائه خدمات بهتر داشته باشند.

3.  تمامی مطالب انتسابی سایت اسکان نیوز و برخی کانال های تلگرامی، در مورد مالکیت موکب 828، انتقال آن به هیئت امنا، برافراشتن پرچم شهرداری و ... کذب محض است و حتما پیگیری قضایی نسبت به نشر اکاذیب این رسانه های بی اخلاق، صورت خواهد گرفت.

در پایان امیدواریم آنها که به هر طریقی به مقابله با دستگاه امام حسین علیه السلام پرداخته اند، سر عقل بیایند وگرنه خزی در دنیا و عذاب در آخرت نصیبشان خواهد شد.