دستگیری شکارچیان پرندگان مهاجر در انبارسر

ستوان یکم محمد ایمانی فرمانده پاسگاه مرزی دریایی انبارسر اظهار کرد: برابر کسب خبر از منابع و مخبرین، مبنی بر شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر و کمیاب دستگیری شکارچیان غیر مجاز در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ستوان یکم ایمانی بیان داشت: بلافاصله ماموران اکیپ گشت خودرویی به محل های شکار پرندگان در منطقه «چپکرود و نفت چال» اعزام و پس از گشت و انجام کمین در پوشش جنگلی منطقه و در کنار ساحل دریا، موفق به شناسایی دو تن از شکارچیان شدند.

ستوان یکم ایمانی در ادامه گفت: دریابانان در منطقه، با خودرو و به صورت ضربتی حرکت و با پوشش کامل منطقه توانستند؛ به صورت غافلگیرانه، به صورتی که شکارچیان مبهوت حضور و سرعت عمل دریابانان شده بودند؛ آن‌ها را در هنگام شکار و با اسلحه شکاری غیر مجار دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات های نفس گیر دریابانان موفق شدند تعداد دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه اسلحه بدون مجوز با تعداد قابل توجهی مهمات مربوطه و کوله شکار، دستگیر و توقیف کنند.

فرمانده پاسگاه مرزی دریایی انبارسر در پایان گفت: شکارچیان غیرمجاز و سلاح های توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پاسگاه انبارسر دلالت داده شدند.