6 معجون برای داشتن شکمی صاف

شاید یک لیموناد بسیار خنک در یک روز بسیار گرم، به شما طراوت و تازگی دهد. اما هیچ فایده ای برای دور کمرتان ندارد. یک لیموناد ۰٫ ۵ h لیتر، حاوی ۲۵۰ کالری و ۶۸ گرم شکر است. خوشبختانه تعداد زیادی نوشیدنی های تابستانه و طراوت دهنده وجود دارند که می توانید بدون احساس گناه، آنها را بنوشید و ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کنند.

در زیر ۶ راه برای برطرف کردن عطشتان بدون این که وزنتان افزایش یابد، ذکر شده است:

آب طعم دار:

وقتی سعی دارید وزن کم کنید، هیدراته ماندن بسیار مهم است. نوشیدن مقدار زیادی آب، به بدن شما کمک می کند که تعادل مناسب مایعات را حفظ کند، جلوی احتباس آب را بگیرد (یک دلیل اصلی برای شکم های بزرگ) و حتی احساس سیری را افزایش دهد. تا شما به طور کلی کمتر غذا بخورید. اما اگر از آب ساده خسته شده اید، آب را با گیاهان تازه، مرکبات و سایر طعم دهنده های کم کالری (تکه های خیار نیز بسیار عالی هستند) طعم دار کنید تا تشویق شوید آب بنوشید.

اسموتی هندوانه:

اگر اسموتی، بدون شکر تهیه شود یک راه بسیار عالی برای آب رسانی به بدن است و هندوانه، یک پایه فوق العاده و کم کالری برای اسموتی است. زیرا به خاطر محتوای آبی که دارد، یک آبرسان طبیعی است و همچنین سرشار از مواد مغذی از جمله لیکوپن ضد سرطان و اسید آمینه آرژنین است.

یک مطالعه در مجله تغذیه نشان داد که آرژنین می تواند چربی بدن را کاهش داده و توده خالص عضلانی را افزایش دهد. بنابراین می توانید با خیال راحت، این اسموتی را که ۵۶ کالری دارد و باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود، بنوشید.

چای سرد نعناع:

این نوشیدنی نعناعی، تشنگی را برطرف می کند و در یک روز گرم تابستان، فوق العاده طراوت دهنده است و به صاف شدن شکم کمک می کند. چای نعناع، به معده شما کمک می کند که چربی ها را هضم کند و حتی غذاهای پرچربی مانند استیک و همبرگر، به سرعت هضم می شوند و از نفخ جلوگیری می کند.

نوشیدنی یخی آناناس:

این نوشیدنی حاوی قطعات اناناس است و دو ماده صاف کننده شکم دارد:. یک قاشق غذاخوری روغن بذر کتان، اسیدهای چرب غیر اشباع به این نوشیدنی اضافه می کند و آناناس خودش حاوی بروملین است. بروملین، آنزیمی است که به تجزیه پروتئین کمک می کند، هضم را آسان می کند و نفخ را از بین می برد.

چای سبز:

علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی، چای سبز حاوی کاتچین است. کاتچین، آنتی اکسیدانی است که مطالعات نشان می دهد می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. اگر چای سبز را قبل از ورزش بنوشید، این ترکیبات می توانند چربی سوزی شما را در طول ورزش هوازی افزایش دهند.

شیک شکلات تلخ:

شکلات، مخصوصا نوع تلخ آن، به لاغر شدن شما کمک می کند. زیرا اشتها را کم کرده و به طور کلی هوس های غذایی را کاهش می دهد.

با این حال، چون نزدیک به ۴۰۰ کالری است، بیشتر شبیه یک وعده غذایی است تا میان وعده. آن را به عنوان یک صبحانه سریع امتحان کنید تا برای ساعت ها، اشتهای شما را مهار کند.