درگذشت مدیرکل سلامت وزارت بهداشت بر اثر سانحه رانندگی

این حادثه عصر جمعه در جاده سرچم به سمت سه راهی میانه و زنجان و به دلیل برخورد اتومیبل سواری حامل مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان با اتوبوس رخ داده است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل زمان تصادف را ساعت ۱۷ امروز جمعه عنوان کرد و افزود: این حادثه بعد از تونل شماره ۱۲ جاده سرچم به سمت زنجان اتفاق افتاده است.

سرهنگ حجت فتاحی با اشاره به علت این حادثه اضافه کرد: بررسی نشان می دهد که این حادثه به دلیل انحراف به چپ اتومبیل سواری - که رانندگی آن را دکتر حضرتی به عهده داشته - و تصادف از روبه رو با اتوبوس رخ داده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر فوت دکتر حضرتی یک نفر از سرنشینان و همراهان وی نیز مصدوم شده است، متذکر شد: مصدوم بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافته است.

فرمانده پلیس راه استان ادامه داد: در این حادثه هیچ یک از سرنشینان اتوبوس با مصدومیت و مشکل مواجه نشده اند.

فتاحی با توجه به شرایط جاده سرچم بویژه در بخش گردنه سرچم و بعد از تونل ۱۲ تاکید کرد که رانندگان در گذر از این جاده به خصوص در این فصل سال باید موارد ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

دکتر صادق حضرتی مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان پیش از این به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت می کرد.