مجموعه تئاتر نصر به موزه تبدیل می شود

عیسی علیزاده با اشاره به بحث تملک تئاتر نصر، گفت: تئاتر نصر دو قسمت دارد بخشی از آن مربوط به کمیته امداد و بخش دگیر آن مربوط به جهاد دانشگاهی است و جمعا برای تملک این مجموعه 7 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان رسمی این ملک را قیمت‌گذاری کرده‌اند،‌گفت: بحث حقوقی نیز در این زمینه ورود کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه قرار است مجموعه تئاتر نصر به موزه تبدیل شود، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و تا 3 ماه آینده تقدیم مدیریت شهری می‌کنیم.

علیزاده با تأکید بر این م وضوع که 70 درصد بنای تئاتر نصر تخریب شده است گفت: در هر صورت این بنا امروز تحویل شهرداری می‌شود و چک آن را امروز تحویل می‌دهیم.

وی با تأکید بر این موضوع که ساخت خود موزه هم هزینه‌بر است گفت:‌ ارزیابی‌هایی صورت می‌گیرد و بعد از بحث‌های مقاوم‌سازی و هزینه‌های زیرساخت رقم نهایی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه همکاری با سازمان‌های مرتبط در مرداد ماه بسته شده بود،‌گفت: جهاد دانشگاهی و کمیته امداد در آن مقطع رضایت دادند که این سازه را وا گذار کنند و تفاهمنامه برای شروع کار لازم بود در حال حاضر در حال تحویل و اجرای کار هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مسئولین شهری معتقدند وضعیت مالی شهرداری مساعد نیست‌،پول تملک این بنا چگونه تأمین می‌شود گفت: در اعتبارات سال گذشته بودجه انجام این کار دیده شده است با مساعدت‌های مدیریت جدید تفاهمنامه بسته شد و این کار علیرغم مشکلات مالی انجام می‌شود.