به گزارش فارس، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود چهار سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: شوهرم آنقدر خسیس و بدبین است که زندگی در کنار او برایم غیرقابل تحمل شده است.

وی ادامه داد: شوهرم تصور می‌کند که من معتاد هستم و هر بار که از خانه بیرون رفته و باز می‌گردم، تمام وسایل و کیفم را می‌گردد.

زن عنوان کرد: دیگر تحمل این رفتار توهین‌آمیز از سوی شوهرم را ندارم و می‌خواهم از او جدا شده و آسوده زندگی کنم.

مرد در دادگاه خانواده حضور یافت و با بیان اینکه همسرم را دوست دارم، اظهار داشت: نمی‌خواهم به خاطر هر مسئله‌ای همسرم را از دست بدهم، به همین خاطر مراقب او بوده و حواسم به او هست.

وی ادامه داد: می‌دانم توجه کردن زیاد، همسرم را آزار می‌دهد ولی او باید درک کند که من به فکر او هستم و نمی‌خواهم زندگی‌مان نابود شود.

زن بار دیگر در برابر قاضی عنوان کرد: نمی‌توانم این رفتارهای شوهرم را هضم کرده و تصور کنم که این موضوع مربوط به علاقه زیاد اوست.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم شوهرم به من بدبین است که این بدبینی‌اش باعثجدایی‌ بین ما خواهد شد.

مرد بار دیگر بیان کرد: همسرم را طلاق نداده و حاضرم از حساسیتم کم کنم تا او ناراحت نشود ولی نمی‌توانم از او جدا شوم.

قاضی این شعبه بعد از صحبتهای طرفین، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و از مرد خواست تا از حساسیتش که باعث توهین به زنش میشود، کم کند؛ حکمی صادر نشده و جلسه پایان یافت.