با ما از زوایای پنهان مکان عبور کنید !

کیش ، این جزیرۀ آبی خلیج همیشه فارس ، نبض تپنده ای که از گذشتگان ، چشم های بی شماری به دنبال تکیه زدن بر سریر فیروزه ای اش بوده، شهری در کمال حسن و جلال، با گذرگاه هایی پوشیده از سنگفرش ها ، جزیره ای با آغوشی مملو از تاریخ و حادثه، با تن­پوشی از نخل، کهور، آکاسیا، اکالیپتوس ، ابریشم و عقبۀ تاکستان پروری ، جزیره ای با آب های پرشکن و موج های نقره ای مفتون کننده و پرغرور! کیش، تلفیقی از جاری زندگی و آرامش، قلب تپندۀ مرواریدهای سپید و جاذبه های نفسگیر ساحل مرجانی ، سواحیل ماسه ای ، شهر زیرزمینی کاریز، کلبۀ هور و بی شمارهای دگر...، خیر مقدم­گوی تازه از راه رسیدگانش است . اکنون تور کیش ، شما را به شکافتن و عبور از تاریخ و جاذبه های این جزیره خوش رخ فرا می خواند . مانلی پرواز، نقشی از اعتماد ، سفری بی تردید را برایتان آرزومند است!

 سفرتان سبز!

عکس 1

استانبول، شهری قاره ای در اوراسیا که در پناه دریای مرمره و دریای سیاه، آرمیده و تنگۀ بسفر را تنگ در آغوش کشیده است. استانبول تاریخی، مادر شهرهای باستانی افسوس،تروا، بورسا و زایندۀ تمدن های خاتون،کوه نمرود، چاتان هویوک، تپۀ گوبلی و عجایب متحیرالعقول دگر، شهری با شهرت تاریخی و قدمت فرهنگی عثمانی و بیزانس، خواستگاه سلاطین ، تنها صاحب هم زمان و قلب دو قاره ، شما را به سفری به فراسوی رویاهایتان فرامی خواند. اکنون ، تور ارزان استانبول، شما را به کاووش در قدمت  ناشناخته ها و شگفتی های این سرزمین دعوت می کند! مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، برایتان خواهان سفری بی تردید به سوی یکی از زایشگرهای تاریخ است.

عکس 2

دبی، آفتاب خاورمیانه، نبض اقتصاد جهانی، واقع در جنوب خاوری خلیج همیشه فارس! شهری در قلمروی آسمانخراش های حیران کننده و معماری های بی نقص و فراتصور، دبی، شهری در پنجۀ شب های الوان وپررنگ ، شهری با نخل هایی در قلب جزیره و یادواره ای کهن، شهری با گستره ای از انعکاس های صدنقش و  دیاری با دو تاج بر اندام خفته اش، در انتظار خلق لحظات بی بدیلی برای به میهمانی رسیدگانش است. اکنون تور ارزان دبی ، شما را به غرق شدن در فضای رنگی این بهشت گرمسیری فرا می خواند. مانلی پرواز ، نقشی از اعتماد ، سفری بی ترید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!

عکس 3