روش‌های جنگیدن با وسوسه دارو‌های لاغری

هفت حقه تبلیغاتی دربارهمکمل‌ های لاغری وجود دارند که باید آنها را بشناسید و دچار وسوسه نشوید:

بدون رژیم غذایی یا ورزش لاغر شوید: هیچ‌ چیز در زندگی به‌ رایگان به دست نمی ‌آید. هر فراورده‌ ای را که قول نتایج معجزه ‌آسا بدون اندک تلاشی به وسیله شما را می ‌دهد، کنار بگذارید.

غذاهای محبوبتان را بخورید و لاغر شوید: وقتی موضوع کاهش وزن مطرح است، نمی‌توانید هم کیک هم سفارش دهید و هم لاغر شوید.

به‌طور دائم وزن کم کنید، بدون نیاز به رژیم غذایی: کاهش وزن هیچ ‌گاه دائمی نخواهد بود. اگر بحثی درباره تغییرات درازمدت سبک زندگی مطرح نباشد، این یک شعار دروغ است.

فقط کافی است این قرص را بخورید: قرصی جادویی وجود ندارد که وزن شما را کم کند، بدون کم کردن میزان کالری دریافتی ‌تان و بلند شدن از روی کاناپه لاغر نخواهید شد.

یک‌ماهه ۱۵ کیلوگرم وزن کم کنید: اگر آگهی داروی لاغری نتایجی سریع را تضمین کند، به ‌احتمال زیادی دارید فراورده ‌ای دروغین،‌ ناسالم و خطرناک را مصرف می ‌کنید. کاهش وزن در حد نیم کیلوگرم یا یک کمتر در هفته ایمن‌ ترین و واقع‌گرایانه ‌ترین سرعتی است که باید انتظارش را داشته باشید.

با برچسب پوستی یا کرم معجزه‌ آسای ما وزن کم کنید: هیچ برچسب پوستی یا کرمی وجود ندارد که بتوان به ‌طور موضعی آن را به کار برد و چربی را در جاهای دیگر بدن آب کند.

همه افراد با این روش وزن کم خواهد کرد: هیچ رژیم کاهش وزن کاملی وجود ندارد که بر همه افراد موثر باشد. به‌ جای این کار باید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا یک طرح کاهش وزن مختص شما را برایتان تدوین کند که اساسی علمی داشته باشد و نیازهای بهداشتی و سبک زندگی شما را برآورده کند.