به گزارش جامجم، رسيدگي به اين پرونده چندي پيش با شكايت مردي عليه شش مرد مهاجم به اتهام ربودن و تهيه فيلم غيراخلاقي از وي در دستور كار ماموران اداره آگاهي شهريار قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: صاحب یک مرکز ترک اعتیاد هستم. روز حادثه زنی با تلفن محل کارم تماس گرفت و از ما برای انتقال پدر معتادش به کمپ، کمک خواست.

وی افزود: در پی این تماس، همراه دو نفر از دوستانم به خانه آن زن در محله باغستان شهریار رفتیم، اما در این محل شش مرد که سرنشینان یک خودروی پرشیا و یک پژو بودند و سه نفر از آنها نیز نقاب به چهره داشتند، راهمان را سد کردند.

وی یادآور شد: مهاجمان با تهدید قمه و چاقو به ما حمله‌ور شده و مرا از دو مردی که همراهم بودند جدا کرده و با خودروی پژو از محل دور شدند.

تهیه فیلم غیر اخلاقی از شاکی

شاکی یادآور شد: مهاجمان مرا به باغی در حومه شهر منتقل و پس از کتک‌زدن، فیلم غیراخلاقی از من تهیه کرده و دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پول و قولنامه یک مغازه را که همراهم بود، سرقت کردند. وقتی به هوش آمدم، نزدیک محل کمپ بودم که به کمک همکارانم نجات یافتم.

در پی اطلاعات به دست آمده از دوستان شاکی که شاهد ربوده شدن وی بودند، شماره یکی از خودروهای مهاجمان به دست آمد و در ادامه هویت مالک خودرو شناسایی و وی به پلیس آگاهی احضار شد.

انکار به همدستی با متهمان فراری

مالک خودرو در بازجویی به پلیس گفت که خودرویش را در اختیار کسی قرار نداده، فقط چند بار برادر معتادش را با خودرو به کمپ ترک اعتیاد برده و پس از بستری شدن برادرش به ملاقات او رفته و خودرویش ساعاتی مقابل مرکز ترک اعتیاد پارک بوده است.

با اطلاعات به دست آمده از این مرد، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این زمینه ادامه یافت. در تحقیقات بعدی مشخص شد، دو نفر از متهمان فراری به یک کمپ ترک اعتیاد در قلعه حسن‌خان(شهر قدس) رفت و آمد می‌کنند.

دستگیری دو متهم در کمپ

ماموران چند روز پیش با هماهنگی قضایی وارد این کمپ شده و دو متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی گفتند شاکی را نمی‌شناسند. در این هنگام، شاکی و دو دوست وی که شاهدان حادثه بودند، در مواجهه حضوری با متهمان آنها را شناسایی کردند.

ارسال فیلم شاکی به آسایشگاه سالمندان

تحقیقات ادامه داشت تا این که دو روز پیش کارمند یک آسایشگاه سالمندان در شهریار با حضور در مرکز پلیس، یک سی دی در اختیار ماموران قرار داد.

وی در این باره توضیح داد: راننده یک خودروی مدل بالا وارد آسایشگاه شد و این سی دی را به سمتم پرت و بسرعت محل را ترک کرد. سی دی حاوی تصاویر غیر اخلاقی یک مرد است. ماموران پس از بازبینی این فیلم متوجه شدند، فیلم متعلق به شاکی بوده است.

بنابراين گزارش، با صدور قرار قانوني براي سه متهم پرونده، تحقيقات تكميلي از آنها و همچنين دستگيري همدستان فراريشان ادامه دارد.