به گزارش فارس، م.ب رئیس فرقه ابرآگاهی، فرزند قربانعلی نانوا، بیش از سه سال با روشهای شبهعرفانهای آمریکایی، جوانان به ویژه دختران دانشجو را جذب و با روشهای تنفسی، رزمی و خلسه، کلاسهای خود را اداره میکرد. نامبرده دورههای مختلفی را برای مریدان خود برگزار کرده بود، کلاسهای شبانه او با گیاهان و شربتهای روانگردان به اسم ابرآگاهی افراد را به خلسه برده و در این حالت مطالبی را به پیروانش القا میکرد و همچنین با استفاده از مواد روانگردان به تجاوز به دختران و پسران پرداخته است.

در این رابطه، یکی از اساتید دانشگاهی که فرزندش در این کلاس‌ها به مواد روان‌گردان آلوده شده و افت تحصیلی شدیدی پیدا کرده است، از مقامات امنیتی و قضایی درخواست کرد اجرای حکم این شخص بیش از این به تأخیر نیفتد تا جوانان دیگری نیز در دام وی گرفتار نشوند.

این پدر آزرده خاطر گفت: این کلاهبردار به خانواده بنده به لحاظ عاطفی شدیداً لطمه وارد کرده است و به عنوان این که دکترا دارد، در نظر داشت در شئونات اقتصادی خانواده نیز وارد شود.

کلاس‌های این شخص در کرج و تهران به طور پنهانی برگزار می‌شد، رئیس فرقه ابرآگاهی گذشته خود را پاک جلوه داده و با وجود تحصیلات زیر دیپلم، خودش را دارای دکترای فیزیک کوانتوم معرفی کرده بود.

وی که به علت چند فقره پرونده مالی و اخلاقی با سوء استفاده از اعتقادات دینی به مقاصد شوم خود دست می‌یافت، بهمن‌ماه سال گذشته دادگاهی شد اما اکنون به قید وثیقه آزاد است تا حکمش از سوی دادگاه تجدید نظر اجرا شود!

شنیده‌ها حاکی از این است که این دکتر دروغین همچنان در پی انجام اعمال منفور خود بوده و از آزادی محدود و مشروطش کمال سوء استفاده را می‌برد.

این در حالی است که «م. ب» در جلسه دادگاه به برخی روش‌های خود در برخورد و فریب مریدانش اعتراف کرده، به پای آن‌ها افتاده و تقاضا داشت او را به خاطر اعمال زشتش ببخشند؛ اما شکات به خاطر اینکه این فرد برخی زندگی‌ها را به هم زده یا برخی افراد را دچار روان‌پریشی کرده است، از گناهش نگذشتند و از قاضی خواستار اشد مجازات برای وی شدند.

به نظر می‌رسد، نبود قانون جامع و کافی در برخورد با چنین افرادی از سوی قوه قضائیه راه را برای جری‌تر کردن این افراد باز گذاشته است، آیا هنگام آن نرسیده است که مسئولان قضایی و امنیتی با برخورد قاطع با این موارد راه هر گونه سوءاستفاده را برای شیادان و منحرفان فکری و عقیدتی ببندند؟!

به راستی باید دامان چند تن از دختران پاک به این هتک حرمتها آلوده شود تا مسئولان برای این ابر معضلها چارهیابی کنند؟! آیا باز هم باید شاهد دور زدن قانون باشیم؟ در غیر این صورت، بهتر است همه از شربت ابرآگاهی بنوشیم و به خلسههای طولانی برویم تا هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد!