بنده به هیچ وجه  استعفای مسجدجامعی را نپسندیدم

گروه اجتماعی- استعفای مسعود مسجد جامعی، عضو شورای پنجم شهر تهران از ریاست شورایاری ها حرف و حدیث های بسیاری از جمله اختلاف میان اصلاح طلبان و فشار اعضای وابسته به حزب اتحاد ملت را به دنبال داشت. در شورای شهر جدید که همه اصلاح طلب بودند احمد مسجدجامعی ریاست شورایاری ها را از مرتضی طلایی نایب رییس چمران در شورای شهر قبلی تحویل گرفته بود ولی پس از چند ماه وی مجبور به استعفا و کناره گیری شد هرچند محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تاکنون با این استعفا مقاومت نکرده ولی با این وجود فشارهای درونی در میان اصلاح طلبان بر مسجدجامعی قابل انکار نیست. 

به گزارش افکارنیوز، در همین حال محمد حقانی عضو سابق شورای شهر تهران در گفت گو با افکارنیوز با اشاره به اینکه اعتقادی به استعفا ندارد خطاب به آقای مسجد جامعی گفت: بنده به هیچ وجه با استعفای آقای دکتر مسجد جامعی موافق نبودم وآن را تایید نمی کنم به این دلیل که ایشان به عنوان نماینده مردم باید در برابر خواسته ها ی به حق ومشروع مردم  در محلات ایستادگی کرده واز آنها حمایت ودفاع کند. استقامت در برابر مشکلات وارده وفشارها ویژگی یک نماینده مردمی است. 

وی افزود: با توجه به تجارب بالای آقای دکتر مسجد جامعی و مدیریت ایشان در طی سالهای مختلف شنیدن خبر استعفای ایشان غیر قابل هضم بود چرا که در مرحله اول استعفا هیچ معنایی ندارد از سوی دیگر ایشان باید با توجه به تجارب طولانی خود در برابر مشکلات وفشارها می ایستاد تا مسائل به نحو مطلوب رفع شود.اگر قرار باشد که هر مدیری با فشارهای جانبی استعفا دهد که سنگ روی سنگ بند نمی شود!!

حقانی در پایان افزود: بنده به هیچ وجه  استعفای ایشان را نپسندیدم گفتم و به ایشان خاطر نشان کردم که علی رغم همه مشکلات وفشارها باید جایگاه ویژه ای برای شورا یاری ها قائل شوند چرا که شورا یاری ها در مسائل  سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و تامین زیر ساخت ها در آینده مدیریت شهری حائز اهمیت خواهند بود.