به گزارش مهر، هشت ماه پیش استاندار فارس به همراه اتوبوسی از همکارانش به استان تهران آمدند تا پست های مدیریتی در سازمان تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را بر عهده بگیرند. در این مدت بیشترین تغییرات مدیرتی که توسط روح الله احمدزاده کرمانی انجام شد داد عزل و نصب مدیران در ردههای معاونان و مدیرکل های اداره های میراث فرهنگی استانها بود به نحوی که ۱۸ معاون و مدیر این سازمان تغییر کردند.

اما افزون بر این عزل و انتصابات، معاونان میراثفرهنگی یکی پس از دیگری استعفا می دهند. برخی شنیده ها حاکی از آن است که حامد دهقانان که خواهرزاده کرمانی نیز هست، از سمت معاونت گردشگری سازمان میراثفرهنگی به دلیل انجام خدمت سربازی مجبور به استعفا شده است اما وی همچنان مسئولیت کانون اتومبیلرانی را بر عهده دارد. با این حال برخی دیگر از ناتمام ماندن تحصیلات تکمیلی وی خبر می دهند.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی سازمان میراثفرهنگی که به تازگی به لوگوی خود عنوان خبرگزاری را اضافه کرده است از استعفای معاون سرمایه‌گذاری و سرپرست معاونت گردشگری خبر داده و عنوان کرده است که سیدفرهاد سجادی معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌ها و سرپرست معاونت گردشگری به دلیل پایان ماموریت و بازگشت به دانشگاه از سمت خود استعفا داد.

سجادی معاون برنامه‌ریزی استانداری فارس بود که مرداد ماه به استان تهران آمد و در سازمان میراثفرهنگی عهده دار دو مسئولیت شد.

استعفای این مدیر درحالی است که جای این سوال بی پاسخ می ماند و آن اینکه آیا رئیس سازمان میراث فرهنگی نمی دانست ماموریت سجادی تا مدتی دیگر به پایان می رسد که او را روی دو صندلی سرپرستی معاونت گردشگری و معاونت سرمایه گذاری سازمان نشاند؟